snoemann Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg har altså dette kabinettet.. men, i det siste har jeg blitt litt oppmerksom på at det støyer noe grusomt! Sitter en glacialtech kjøler på cpu athlon xp2000+ men den støyer jo brutalt, tror jeg må ha sovet eller noe.... !! Ellers sitter det et GeForce ti200 der som også lager litt støy.. Uansett... disse to elementene skal byttes ut mot noe under 20dB, uansett egentlig ikke det jeg lurer på. Hva gjør jeg med kabinettet? Har byttet ut psu med en større og mer støysvak... Ellers har jeg også våknet og sett at det er nok ikke all verdens luftgjennomstrømning, da den eneste formen for lufting blir gjort av psu'en! Nede foran under hd er det avholdt plass til vifte, er en plastik "skjerm" eller noe foran slike "hull" i stålveggen, regner med jeg altså må skjære et hull her før jeg monterer vifte? Tenkte forøvrig også å montere en støysvak vifte der... under 20dB ihvertfall Så også at det var en slags pakke på microplex som vist på bildet under (bildet er hentet fra microplex.no) Er det mye å hente på å smekke på en sånn pakke? Ellers Lurte jeg egentlig på om dere mener jeg har mye å hente på å kjøpe meg et nytt kabinett, mot å rett og slett støydempe det gamle? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NC2171 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå