Gå til innhold

Anbefalte innlegg

HJÆÆÆÆLP! Kan noen i guds navn forklare meg hvordan jeg avinstallerer Norton antivirus? Får ikke fjernet det via legg til fjern programmer..Ikke f.. om det vil vækk :no:

Får opp ei sån derre ruta med info som fortell meg om sanntids skanning og hælvetes dom hvert 5min..

Hvis det finnes noen som kan forklare meg på en enkel måte hvordan kan bli kvitt det dr hølvetes skitprogramme så æ kan få gjort nåkka med maskin :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:hmm: ja, mener også at en formatering er siste utvei da..

Har "disabla" Norton og alt, prøvd installere "over" installasjon jeg har nå,

men havner jo bar tilbake til legg til fjern programmer området.

Har vært innom symantech sine sider, men de dr homsan som har lagd veiviserne på den dr sia for problemløsning...uansett Norton e nåkka sjait uten like som jeg vil ha fjernet fra maskinen, help me!

Lenke til kommentar

Vel, hvis du prøver å avinstallere Norton Antivirus i Leggtil/Fjern programmer, og dette ikke funker, er det et klart tegn på at du har et virus som har rotet det til for deg.

 

Tenk deg godt om, hvis du var et virus, hva var noe av det første du ville gjøre? Jo, føkke opp all programvare som prøver å stoppe meg!

 

Norton AV har vel en slags boot-CD-funksjon, der du kan starte Windows i safe mode, og så kjøre no virusscan.

Lenke til kommentar

Installer det over slik at alle filene ligger der som de skal.

Så er det bare å avinstallere på normal måte.

 

Bruk en online virus sjekk (se sticky tråd) og se om du får fjernet virusene. Eller last ned Removal Tool fra symantec om du vet hvilke virus det er du har.

 

Bør ikke være verre. Dette fikser du, bedre å lære seg å takle virus enn å alltid formatere.

Lenke til kommentar

Har prøvd installere på nytt for å "legge det over" og for å avinstallere det, men da får jeg bare beskjed om at dr finnes en nyere versjon på maskinen og det anbefales at den fjernes først..Og da kommer jeg tilbake til legg til fjern programmer o g da er jeg like langt for dr for jeg ikke fjernet skiten, unnskyld språket :blush:

Har windows XP sp2 da..

Kjørt alt av online virus scann greier og de finner ikke noe virus på maskinen, i tilleg til en del andre virusprogrammer, Trend micro 2002 B.l.a

Nei det hær ender vel opp med Formatering og ei kassa me øl..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...