Vegard Johnsen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 HJÆÆÆÆLP! Kan noen i guds navn forklare meg hvordan jeg avinstallerer Norton antivirus? Får ikke fjernet det via legg til fjern programmer..Ikke f.. om det vil vækk Får opp ei sån derre ruta med info som fortell meg om sanntids skanning og hælvetes dom hvert 5min.. Hvis det finnes noen som kan forklare meg på en enkel måte hvordan kan bli kvitt det dr hølvetes skitprogramme så æ kan få gjort nåkka med maskin Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Brukte legg/til fjern programmer uten problemer her. Prøv å installer på nytt (over den gamle installasjonen) også avinstaller. Hvis ikke det hjelper, kan du jo sjekke supportsidene til Symantec. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Du har vel disablet før du prøver å avinstllere? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Format C: er nok ikke noe alternativ, og langt fra nødvendig. Er bare de som ikke vil løse problemer som velger den metoden. Den lærer man ingeting av. Men trenger ikke deaktivere for å avinstallere, avinstallasjonsrutinene fikser dette selv. Lenke til kommentar
Vegard Johnsen Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 ja, mener også at en formatering er siste utvei da.. Har "disabla" Norton og alt, prøvd installere "over" installasjon jeg har nå, men havner jo bar tilbake til legg til fjern programmer området. Har vært innom symantech sine sider, men de dr homsan som har lagd veiviserne på den dr sia for problemløsning...uansett Norton e nåkka sjait uten like som jeg vil ha fjernet fra maskinen, help me! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Vel, hvis du prøver å avinstallere Norton Antivirus i Leggtil/Fjern programmer, og dette ikke funker, er det et klart tegn på at du har et virus som har rotet det til for deg. Tenk deg godt om, hvis du var et virus, hva var noe av det første du ville gjøre? Jo, føkke opp all programvare som prøver å stoppe meg! Norton AV har vel en slags boot-CD-funksjon, der du kan starte Windows i safe mode, og så kjøre no virusscan. Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hahaha Norton suuuger kraftig bru Fix-it det er bra og enkelt i bruk. Lenke til kommentar
Vegard Johnsen Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Jaha.. joda neida det kan vel være virus av ett eller anna slag som ligg å kveile sæ, men boot greier og bru-fix? Æ e nærmere dryle kabinette ut av vindue enn og formatere nu.. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Installer det over slik at alle filene ligger der som de skal. Så er det bare å avinstallere på normal måte. Bruk en online virus sjekk (se sticky tråd) og se om du får fjernet virusene. Eller last ned Removal Tool fra symantec om du vet hvilke virus det er du har. Bør ikke være verre. Dette fikser du, bedre å lære seg å takle virus enn å alltid formatere. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det er ikke så enkelt som mange av dere sier. Jeg har også hatt det samme problemet selv. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 www.pandasoftware.com/activescan/ Så får du i hvertfall sjekket om du har virus. Hvilken windows versjon har du? Win 98/ME? slett !"#¤!"#¤!"#¤¤"%& og kjør en reg cleaner om en ukes tid. Funket fint som snus på min maskin. Lenke til kommentar
Vegard Johnsen Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Har prøvd installere på nytt for å "legge det over" og for å avinstallere det, men da får jeg bare beskjed om at dr finnes en nyere versjon på maskinen og det anbefales at den fjernes først..Og da kommer jeg tilbake til legg til fjern programmer o g da er jeg like langt for dr for jeg ikke fjernet skiten, unnskyld språket Har windows XP sp2 da.. Kjørt alt av online virus scann greier og de finner ikke noe virus på maskinen, i tilleg til en del andre virusprogrammer, Trend micro 2002 B.l.a Nei det hær ender vel opp med Formatering og ei kassa me øl.. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Prøv å få tak i et uninstall eller remove-tredjepartsprogram. Finnes masse slike og sikkert freeware i tilegg. Edit: fant denne linken Uninstall nav Endret 15. desember 2004 av Frekkas Lenke til kommentar
Vegard Johnsen Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 ahhh.. skal hiv mæ rundt se ka får til, takk Lenke til kommentar
Vegard Johnsen Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Yes! Endeli Borte! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå