Gå til innhold

Les dette før du kjøper iPod:

ozone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1: Fordi jeg liker iTunes

2: Fordi jeg kan legge over musikken min til den selv om jeg ikke har kjøpt den via iTunes-butikken

3: Fordi jeg ELSKER designet

4: Fordi menyen og det systemet der visstnok skal være i en klasse for seg selv.

Kan bare ikke vi få lov til å like den selv om du liker en annen da? :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar

1 Fordi jeg liker iTunes over alle andre program jeg har prøvd (MP, SoundJam, Winamp osvosv)

2 Fordi iPod har flott design og er meget brukervennlig

3 Fordi faren min kjenner folk høyt oppe i Apple Norge :p

Og jeg har aldri vært hindret av iTunes Music Store på noen som helst måte når jeg har brukt iTunes+iPod. Perfekt kombinasjon. Hvis man ikke liker måten iTunes organiserer og synkroniserer (som jeg syns er genial) finnes det mange alternativer.

Lenke til kommentar
1: Fordi jeg liker iTunes

2: Fordi jeg kan legge over musikken min til den selv om jeg ikke har kjøpt den via iTunes-butikken

3: Fordi jeg ELSKER designet

4: Fordi menyen og det systemet der visstnok skal være i en klasse for seg selv.

Kan bare ikke vi få lov til å like den selv om du liker en annen da? :)

:thumbs: Helt enig i det ja !!!

I tillegg er det jo andre forskjeller i forhold til andre spillere, som f.eks. Utførelse, og kvalitet ! Og ikke minst, design, design, design, design, design, og design :p

Smaken er som kjent som baken, og det som en på 13 synes er kult, med blinkende lys, og masse duppeditter han/hun kan knappelere med, synes kanskje en 30 åring er litt harry og barnselig, da velger han kanskje noe som er litt mindre "blinkende" !?

Endret av FallenA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...