zickboy Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Hei. Tenkte å kjøpe meg et Minolta Dimage Z2 kamera. Lest på nettet at dette tar sd & mmc minne brikker. jeg lurte på om sd & mmc brikkene er like store, eller er det plass til 2 brikker i dette kamera. hadde vært fint hvis noen kunne svart meg på dette Endret 12. desember 2004 av zickboy Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 De er like store ja. Er vel generelt slik at folk anbefaler deg å bruke SD kort. Prisene er ganske bra på disse kortene for tiden også. Lykke til! Surt for deg at det her forleden dag var tilbud på et 512MB SD kort i julekalenderen Lenke til kommentar
moray Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Går disse minnekortene om hverandre i andre apparater også? Tenker på Nokia6230) Lenke til kommentar
Naits Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Går disse minnekortene om hverandre i andre apparater også? Tenker på Nokia6230) Det passer såvidt jeg vet ikke i en Nokia 6230 nei. Der er det vel gjerne bare MMC. Er ikke 100% sikker da... Endret 13. desember 2004 av Naits Lenke til kommentar
heia_lie Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 I Nokiatelefonene tror jeg man må bruke RS-MMC (reduced size), disse er enda mindre, og har ikke like stor lagringskapasitet.... Lenke til kommentar
moray Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) I 6230 er det vanlig MMC. Har akkurat kjøpt 1GB til dama, men hvis det kan brukes SD så kan jeg spare noen kroner når jeg skal ha nytt minnekort selv. Edit: Forresten sorry for /OT Endret 13. desember 2004 av morcan Lenke til kommentar
zickboy Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 De er like store ja. Er vel generelt slik at folk anbefaler deg å bruke SD kort. Prisene er ganske bra på disse kortene for tiden også. Lykke til!Surt for deg at det her forleden dag var tilbud på et 512MB SD kort i julekalenderen Vel.... under 250 spenn er jo ikkeså gal pris da, for 512 mb. Lenke til kommentar
Gringoen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Nokia 6230 kan kun benytte seg av MMC-kort, og RS-MMC-kort med adapter. SD-kort passer altså ikke i denne telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå