ReWinD Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hmm.. vurderer anmelde overklokking.no for "leakamsbeskadigelse med døden til følge". Eller, overlevde den? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 For alle som lurer, CPU-en er nå død ja.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 For alle som lurer, CPU-en er nå død ja.. Og de som ikke regnet med det bør ta noen år til på teoribenken Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hehe, kongebra! Stakkars prosessor... Prøvd å starte den opp etterpå? Lenke til kommentar
ostmann_pat Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hmm, bare jeg som la merke til at viften på NB står stille? Kan hende det er en helt logisk forklaring på dette, men jeg er trøtt og klarer ikke tenke i lange baner.. Lenke til kommentar
pasc Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 En kompis av meg etterlyser popping av popkorn! Digga selv den idéen ^_^ + tenning av sigarett, kinaputter eller lunte.. Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Kan ikke noen svi av en Celeron på tilsvarende måte, de må jo bli rødglødende, eller bare den jeg har kanskje. Dødskult prosjekt! Lenke til kommentar
v0id Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hva med HK, overlevde det? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Kan ikke noen svi av en Celeron på tilsvarende måte, de må jo bli rødglødende, eller bare den jeg har kanskje. Dødskult prosjekt! Celeron og P4 har sperrer som slår av prosessoren før den blir altfor varm. Mulig det bare er P4 som har dette. Uansett vil nok selve sokkelen bli svidd såpass at det ikke kommer mer strøm før prosessoren blir rødglødende. Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Temperatur sperrene kan slås av da. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Sikker på det? Har aldri hørt noe om noen som har gjort det, er vel kanskje heller uvanlig. Men må man hardmodde da? Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Åååhåhåååå... Kunne dere ikke heller ha tatt min Duron 1GHz!? Vi kunne ha byttet. Er det noen som har tilsvarende planer med Socket-A-prosessorer, så si ifra til meg så det er den dårligste prosessoren som blir drept... Lenke til kommentar
haalo Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Koking av vann og steking over CPU funker generelt dårlig. Prosessoren gir ikke fra seg nok varme "ut i rommet" til at det blir varmt nok. Det er bare på kjernen det blir grisevarmt. Også sant som dere sier. Intel har overopphetingssperre, det har ikke AMD. Så skal du prøve må du bruke AMD Hah tull bare se her Hvordan steke egg på en Athlon Xp 1500 3292705[/snapback] Er jeg den eneste som prøver å holde matvarer utenfor PCen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå