HFL Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 ER GTA Vice City en oppgradering av 3eren eller er det GTA 4? Vær snill og svar. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Det er ikke en oppgradering, det er en oppfølger. Det er en helt nytt spill i en 80-talls setting. Om det er et annet navn for GTA 4 er dog usikkert. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Oppfølger eller oppgradering, samme det. Det blir sikkert meget kult. Lenke til kommentar
kim Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg har sett GTA III: Vice City, (Kansje ikke forkortelsen) men uansett, tviler på at "Vice City" er GTA 4. Lenke til kommentar
tordtheman Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Så det har kommi? Hvor har du sett det da? Lenke til kommentar
kim Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 22:52, tordtheman skrev:Så det har kommi?Hvor har du sett det da? Det jeg hadde sett, var at Vice City hette "GTA III: Vice City", altså at det kansje ikke er GTA 4. Så jeg har ikke sett et screenshot av spillet om det var det du trodde :wink: Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Vice city blir en slags oppgradering til GTA3. Om det blir slik som i f.eks Starcraft Broodwar der du går inn på Starcraft først og så velger mellom Original eller Expansion, eller at du rett og slett bruker en annen exe-fil vet jeg ikke, men det som jeg vet, er at de gjør som med Liberty City (dere kjenner vel igjen byen fra det første GTA), og dermed "kopierer" byen over i 3D (Vice city er jo også en by i eneren). Det foregår på åttitallet, og det blir nye ting som f. eks. motorsykler i spillet. Jeg tror, og nesten vet at dette blir en suksess, og at GTA3 får enda en oppfølger, GTA3: Miami (var det ikke den tredje byen i eneren?). Jeg håper de vil gjøre spillet enda mer realistisk, og f. eks. fjerne de grønne ringene rundt våpnene og lar dem heller ligge på bakken. Men de bør ikke legge inn ting som f. eks. speedometer, energimåler osv. da blir spillet mer som enten bilspill eller skytespill. Det er jo en mellomting. Lenke til kommentar
kim Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Quote: Men de bør ikke legge inn ting som f. eks. speedometer, energimåler osv. da blir spillet mer som enten bilspill eller skytespill. Det er jo en mellomting. For min del kan der gjerne være speedometer. Mye mer under "Options", inkludert speedometer av/på, hadde gjort seg :smile: Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Jo, enig.... Alt dette burde det kunne stilles på. Men litt av sjarmen i spillet er nemlig at det er minst mulig dill dall, bare det helt nødvendigste. Livmåleren kunne til og med blitt sløyfet hvis de hadde lagd et mer realistisk animasjonssystem der du f. eks. begynner å halte hvis du blir skutt i foten. Da ville det være naturlig å legge inn en funksjon der man kan heles av legene som stadig kommer dit du har drept folk: Kanskje en "surrender"-knapp? Det ville også endret en del i politisituasjoner der de skyter vilt mot deg. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg tror, og nesten vet at dette blir en suksess, og at GTA3 får enda en oppfølger, GTA3: Miami (var det ikke den tredje byen i eneren?). Jo, Liberty City var den første og Vice City den 3. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 By the way, Smashing Pumpking rules! Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Motorsykler ! .. Det kan bli morro ! ;> Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Håper det blir mindre port-fra-PS2-tilPC-aktig. GTA3 er gjennomsyra av den feel'en... Og så sinnsykt mye det krever av maskinen! Det kan da ikke være rett??? Speedometer kunne ha funka, om det var lite og anonymt. Og hadde våpnene bare ligget på bakken, istedetfor å ha en sånn farga ring rundt seg, så hadde man sjelden sett dem. Det er tross alt ikke så veldig realistisk spill i utgangspunktet. Gleder meg uansett til å se om åtti-talls-greia funker. Ønska meg sånn helt siden jeg fikk se GTA2's bedritne futuristiske setting. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 De tre byene i eneren hette Libert City, San Andreas og Vise City. Altså ingen Miami. Lenke til kommentar
Rawkus Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 jeg syns det skulle gått an aå fly helikopterene! Lenke til kommentar
Chester Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 hva var det som var så annerledes på 80 tallet enn det er nå da? det kan jo ikke være så utrolig stor forskjell, kun at man får noen biler som er litt mer røtten Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Vice city...Miami Vice...hinthint :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå