Gå til innhold

Gta Vice City

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-07 22:52, tordtheman skrev:

Så det har kommi?

Hvor har du sett det da?

Det jeg hadde sett, var at Vice City hette "GTA III: Vice City", altså at det kansje ikke er GTA 4. Så jeg har ikke sett et screenshot av spillet om det var det du trodde :wink:

Lenke til kommentar

Vice city blir en slags oppgradering til GTA3.

Om det blir slik som i f.eks Starcraft Broodwar der du går inn på Starcraft først og så velger mellom Original eller Expansion, eller at du rett og slett bruker en annen exe-fil vet jeg ikke, men det som jeg vet, er at de gjør som med Liberty City (dere kjenner vel igjen byen fra det første GTA), og dermed "kopierer" byen over i 3D (Vice city er jo også en by i eneren).

Det foregår på åttitallet, og det blir nye ting som f. eks. motorsykler i spillet.

Jeg tror, og nesten vet at dette blir en suksess, og at GTA3 får enda en oppfølger, GTA3: Miami (var det ikke den tredje byen i eneren?).

Jeg håper de vil gjøre spillet enda mer realistisk, og f. eks. fjerne de grønne ringene rundt våpnene og lar dem heller ligge på bakken. Men de bør ikke legge inn ting som f. eks. speedometer, energimåler osv. da blir spillet mer som enten bilspill eller skytespill. Det er jo en mellomting.

Lenke til kommentar

Quote:

Men de bør ikke legge inn ting som f. eks. speedometer, energimåler osv. da blir spillet mer som enten bilspill eller skytespill. Det er jo en mellomting.

For min del kan der gjerne være speedometer. Mye mer under "Options", inkludert speedometer av/på, hadde gjort seg :smile:

Lenke til kommentar

Jo, enig.... Alt dette burde det kunne stilles på.

Men litt av sjarmen i spillet er nemlig at det er minst mulig dill dall, bare det helt nødvendigste.

Livmåleren kunne til og med blitt sløyfet hvis de hadde lagd et mer realistisk animasjonssystem der du f. eks. begynner å halte hvis du blir skutt i foten.

Da ville det være naturlig å legge inn en funksjon der man kan heles av legene som stadig kommer dit du har drept folk: Kanskje en "surrender"-knapp?

Det ville også endret en del i politisituasjoner der de skyter vilt mot deg.

Lenke til kommentar

Håper det blir mindre port-fra-PS2-tilPC-aktig. GTA3 er gjennomsyra av den feel'en... Og så sinnsykt mye det krever av maskinen! Det kan da ikke være rett???

Speedometer kunne ha funka, om det var lite og anonymt.

Og hadde våpnene bare ligget på bakken, istedetfor å ha en sånn farga ring rundt seg, så hadde man sjelden sett dem.

Det er tross alt ikke så veldig realistisk spill i utgangspunktet.

Gleder meg uansett til å se om åtti-talls-greia funker. Ønska meg sånn helt siden jeg fikk se GTA2's bedritne futuristiske setting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...