enl Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Blir nok med privatbil tenker jeg Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Sitter vel på med noen kamerater tenker jeg... Blir rundt 2-3 timer å kjøre her i fra Kongsvinger Lenke til kommentar
Mith Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Hvordan kommer du deg opp til TG? Kjører selv Hvor langt er det fra deg til vikingskipet? 10min. Det er godt å bo på hamar Edit:Hmm heter det i eller på hamar? Endret 13. desember 2004 av Mith Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Hmm heter det i eller på hamar? er vel i hamar på det meste, men du bor vel på hamar... jeg skal pakke sakene ut i bilen, sette meg inn, sitte en time sånn ca å høre på musikk, går ut, ringe noen folk, gå inn Endret 13. desember 2004 av aklla Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Vet enda ikke hvordan jeg kommer meg til TG, men regner med å ta fly. Bor i Brønnøysund så bil tar vel 13-14 timer+ mens fly tar 1 time eller.no Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Er vel rundt 7 timer? Fra Haugesund? tror nok du kan plusse på minimum 4 timer ekstra til den tiden ja Tenkte Kristiansand nå jeg Uansett, så tar det ikke mer enn 4-5 timer fra kristiansand da.. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det var da svært mange som kjører langt da....virker jo som jeg blir den eneste fra Oslo Jeg kjører personbil fra Oslo det tar vel 2-4timer?...(er trøtt så hjernen min funker ikke) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Her skal det kjøres.... Får muligens låne mor som nissan Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Meningen er tog til lillestrøm og så bil derfra. Vet ikke hvor lang tid det tar. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) forhåpentligvis har jeg lappen i februar, så da skal jeg kjøre selv i ca 1-2 timer fra Opaker(midt i Nes-Akershus.) Endret 13. desember 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Er vel rundt 7 timer? Fra Haugesund? tror nok du kan plusse på minimum 4 timer ekstra til den tiden ja Tenkte Kristiansand nå jeg Uansett, så tar det ikke mer enn 4-5 timer fra kristiansand da.. 4-5 timer fra kr.sand til hamar? tror ikke det nei siden det tar 9 timer ifra der jeg bor og det er 1time ifra krsand Så det tar vel 8-9 timer ifra kr.sand ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg og en kompis har tenkt å ta toget nedover fra Trondheim. Vil det være lurt å bestille biletter nå eller? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Herfra skal det kjøres! 50mil eller noe i en grønn mazda sammen med to kamerater. It's gonna be a loooong drive... Blir sikkert det samme her, (må fikse speedometeret mitt) Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Er vel rundt 7 timer? Fra Haugesund? tror nok du kan plusse på minimum 4 timer ekstra til den tiden ja Tenkte Kristiansand nå jeg Uansett, så tar det ikke mer enn 4-5 timer fra kristiansand da.. 4-5 timer fra kr.sand til hamar? tror ikke det nei siden det tar 9 timer ifra der jeg bor og det er 1time ifra krsand Så det tar vel 8-9 timer ifra kr.sand ja Nå har jeg muligens kjørt den strekningen noe oftere enn deg, siden jeg pendlet Birkeland - Trondheim i ett år.. Jeg brukte da ca 8,5 timer til trondheim.. Men da skal det sies at jeg ikke lå helt på fartsgrensen.. Det er ca 45 mil fra krsand til hamar.. Bruker du 9 timer opp dit kjører du i 50km/t noe jeg tviler sterkt på.. Kjører man dit på 5 timer kjører man 90km/t i snitt, noe som er mer vanlig, siden største delen av strekket der er vel 100km/t hvor man i tillegg ligger enda litt mer over.. Edit:Skal gi meg litt her da, ca 6 timer, og kanskje 7 hvis du kjører veldig pent og tar noen stopp.. På følgende grunnlag. Kr.sand-Arendal = ca1 time Arendal- Oslo = ca3 timer Oslo - Hamar = ca 1,5 time Endret 13. desember 2004 av Techpoint Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg og en kompis har tenkt å ta toget nedover fra Trondheim. Vil det være lurt å bestille biletter nå eller? Ville nok hatt billetter før jeg hadde kjørt nedover da ja.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg blir kjørt av pappa nedover værtfall, nøyaktig hvor langt det er herifra og til TG er jeg nå ikke sikker på. Alt jeg vet er at jeg gleder meg, siden dette er mitt første år Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 jeg blir nok kjørt. eller maskina blir kjørt. jeg kjører moped hvis jeg har fått tak i noe til da. er ca 20 min fra meg til vikingskipet Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Mja. Det er ikke lett du. Jeg går ut av leiligheten, tar heisen ned 5 etasjer, går alle de 10 meterene ut til parkeringsplassen. Så setter jeg meg inn i en bil og vrir om nøkken og kjører dundrende E6 med DDE-E6 på høyttalerene (jeg er hekta på den sangen når jeg kjører på E6) Vel kanskje Zed og SubLock også er med, men det ble så komplisert jeg utela det i forklaringen ...Og etter 1-9 timer med DDE+E6 kom du endelig fram og oppdaget at du har glemt pcen hjemme Lenke til kommentar
It's me Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg har forhåpentligvis lappen, så kjører kanskje selv i år Problemet er at jeg ikke har egen bil, og foreldrene mine sin bil står trolig på hytta. Får prøve å overtale dem til å ta morfar sin bil. Hvor langt det er å kjøre aner jeg ikke. Kjører fra Oslo. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvordan kommer du deg opp til TG? Skal nok sitte på med en kammerat. Han kan kanskje skaffe en gammel militær bil med senger i:D Hvor langt er det fra deg til vikingskipet? Veit ikke helt, ca 4 timer (bor på kongsberg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå