Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store "Hvordan kommer du deg opp til TG" trådn

Anbefalte innlegg

#FIkk ikke med "tråden" så det ble "trådn# :)

Men til poenget, hvordan skal dere komme dere til TG05?

Enten skal kameraten og jeg sitte på med pappa opp eller så skal vi ta tog.

Kan lage en liten tabell :p

Hvordan kommer du deg opp til TG? Pappa kjører meg eller tog

Hvor langt er det fra deg til vikingskipet? 9 timer og 50 min

Endret av FuZzY^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mja. Det er ikke lett du. Jeg går ut av leiligheten, tar heisen ned 5 etasjer, går alle de 10 meterene ut til parkeringsplassen. Så setter jeg meg inn i en bil og vrir om nøkken og kjører dundrende E6 med DDE-E6 på høyttalerene (jeg er hekta på den sangen når jeg kjører på E6)

Vel kanskje Zed og SubLock også er med, men det ble så komplisert jeg utela det i forklaringen ;)

Lenke til kommentar
Er vel rundt 7 timer?

Fra Haugesund? tror nok du kan plusse på minimum 4 timer ekstra til den tiden ja :)

Samt at jeg altså ikke er verdens mest aggresive sjofør, tok lappen bare noen måneder siden og at dette vil bli min andre *virkelige* langtur :p

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Hmm, du sier jo noe. men uff så lang tid det vil ta å kjøre sørlandet da! :o

Mja. Sørlandet må du jo overleve fotobokser og 70km/t fra kr.sand dog hærlig etter tønsberg da 100-sonen begynner :p , og elendige veier fra stavanger-kr.sand (dog er par 80 og 90!!!! soner) :p Tar vel en drøye 8-9 timer helt til hamar fra deg. Uansett er det greit å sjekke om det er mye snø over røldal/haukeli for mange ganger får ikke unge/ferske sjåfører kjøre i kolonne (tipper sjåføren er fersk) over der. Men det er jo en smal sak å sjekke det.

Endret av allyse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...