ViVentis Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hei. Jeg lurer på om det er mulig å koble 2 skjermer på et skjermkort med ett uttak for skjerm. Kortet har en utgang for tv. Er det mulig å kjøre 2 skjermer slik, og at skjermene kan vise forskjellig bilder, som du kan om du kobler til en tv. Hvordan kan du evt koble dette? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Bare å finne en skjerm med composite eller s-video innganger, og bruke tv-ut på skjermkortet (og eventuelle overganger for å få det fra s-video til composite) Og ja, her kan du få forskjellige bilder på hver skjerm. Endret 12. desember 2004 av Kevlar Lenke til kommentar
joebush Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Jeg antar at du har en 15-pins analog kobling på skjermkortet ditt. Dersom du splitter dette signalet til 2 forskjellige skjermer får du samme bilde på hver skjerm. Dette er uunngåelig. Unntaket er om du har en DVI-I kontakt på skjermkortet (noen rett meg om jeg husker feil). Her kan man kjøpe splitter som kobler to skjermer opp, som får to separate sett med signaler fra PC'en. Ellers kjør på TV? Glemte den biten. Endret 12. desember 2004 av joebush Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå