darkness| Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 tid og sted? Tid: 16. Januar, klokka 1800 (Utflyttingsfest... den glir pent over i en innflyttingsfest dagen etter ) Sted: pm meg Så slipper vi at dørene sprenges av hengslene hvis flere får vite om det Hvorfor skal jeg pm'e deg når det er du som skal fortelle meg noe? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 tid og sted? Tid: 16. Januar, klokka 1800 (Utflyttingsfest... den glir pent over i en innflyttingsfest dagen etter ) Sted: pm meg Så slipper vi at dørene sprenges av hengslene hvis flere får vite om det Hvorfor skal jeg pm'e deg når det er du som skal fortelle meg noe? Fordi han synes det hadde vært gøy om du PMa ham? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvorfor skal jeg pm'e deg når det er du som skal fortelle meg noe? faktisk en veldig bra spørsmål..... Det kom nok et ørlite snev av DUM over meg, tror jeg... PM sendes så snart denne posten er ferdigskrevet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 24, ser etter job, fant dame nylig Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Johoo, her må jeg også skrive. Er 23 år, sløver bort dagene på kontoret hvor jeg er "teknisk sjef", "dataansvarlig" og "Leder for brukerstøtte" i en regnskapsbedrift (m.m.) med kontor i Hønefoss, Kongsberg og Drammen. Drifter treminalservere og hjelper brukere de gangene dem har prøvd å rette opp feilen selv. Grunne til de fancy titlene er fordi jeg er alene i dataavdelingen Tittelen min offisielt er vel servicetekniker blitt, og slik liker jeg det. Bor i egen leilighet midt i sentrum her, ca. 200m fra jobben. Koser meg mye leiligheten med hjemmekinoen min og datamaskin. Er single delvis etter eget ønske, da jeg ikke vet hvor mye tid som går med til World of Warcraft da release kommer i Europa. Linker: http://www.minhjemmekino.no/show.php/Sub-Lock <- hjemmekino http://anvil.sub-lock.net/ <- guild til WoW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå