ahpadt Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 he-heeey! http://blink.dagbladet.no Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jepp, men de har ikke helt ny leilighet og er klar for å slå seg til ro. På blink finner du ekle patetiske griser som stalker deg. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Trenger ikke være så veslevoksen selv om du er født på beste vestkant, Bandidos P... Lenke til kommentar
Irons Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 23 år|gift|ett barn|fast jobb på på itavdelingen i en bank Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 18 år, siste året på vgs på almenn påbygg (gikk på tegning, form og farge). Var borti litt damer før, men i 9ene så falt jeg ganske hard for ei, heldigvis kom jeg over henne for snart 1 år siden (3 år uten napp...). Og det har vært dødt frem til nå. Skal antageligvis prøve å få meg en liten jobb neste år (for skole må jeg ta en pause fra). Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Er 17 år, går på VGS i Sande. Har bed.øk, matte, fysikk og kjemi. Er sammen med verdens beste gutt, ya'll know who og håper på å flytte sammen med han etter VGS.. Er ikke så mye å si om meg, navnet mitt er i nicket mitt og jeg bor helt nord i vestfold ( nesten i drammen) i en pitteliten by som heter svelvik.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 14 år. singel*. ingen barn. liker elektronikk generelt og har planer om og gå elektro med allmen påbygg fikk BTW best karakter (i klassen) på matte tentamen *er flaut og innrømme dette, men har aldri vert ilag med en dame Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 14 år. singel*. ingen barn. liker elektronikk generelt og har planer om og gå elektro med allmen påbygg fikk BTW best karakter (i klassen) på matte tentamen *er flaut og innrømme dette, men har aldri vert ilag med en dame So? du er fjorten... Når du nærmer deg 20 kan du begynne å bekymre deg. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 14 år. singel*. ingen barn. liker elektronikk generelt og har planer om og gå elektro med allmen påbygg fikk BTW best karakter (i klassen) på matte tentamen *er flaut og innrømme dette, men har aldri vert ilag med en dame So? du er fjorten... Når du nærmer deg 20 kan du begynne å bekymre deg. Jeg må se å få ut finger'n, jeg, altså... Tror jeg får ringe ei venninne som er litt søt nå. Catch you on the flipside! And, oh: VKII almenn, 3MX, 3FY, 3KJ. 18 Kjører bil for bekjente i helgene. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Er 16 år, single, og går første året på Allmenn på Bryne VGS. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 17, elev ved Oslo Katedralskole, dreven dagdriver. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 16 år, gk almenn-røros v.g.s!singel*sukk*, bor med mor og far. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 singel Erre mulig? Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 singel Erre mulig? Skulle ikke tro det men... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 21 oslo studerer bygg og arkitektur 3de året, jobber på matbutikk og dj. og singel men har ihvertfall 1 å kose med Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er 19 (snart 20) år gammel og studerer Mediemanagement (Grafisk Ingeniør) ved Høyskolen i Gjøvik. Bor på Kallerud, der jeg deler andreetasje av et slikt hus med ei som går Mediedesign: På fritiden fikler jeg litt med webutvikling og drikker opp studielånet. Dvs, slik ser det ut: Ellers råner jeg en gammel Golf 2 og ser etter damer. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 24 år gammel.Flytter snart inn i min splitter nye leilighet! For tida single. Ble slutt med forrige dama for noen måneder siden. Er på leting etter "den rette", føler det er på tide å slå seg til ro. Jeg har lyst på barn snart. Jobber mye, som chassiskonstruktør (heltid) og telefonikonsulent (deltid) he-heeey! Ok, greit da! Du SKAL få lov til å komme på innflyttingsfesten. Ps. Kom en dag tidligere så kan du være med på utflyttingsfesten også Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 tid og sted? Tid: 16. Januar, klokka 1800 (Utflyttingsfest... den glir pent over i en innflyttingsfest dagen etter ) Sted: pm meg Så slipper vi at dørene sprenges av hengslene hvis flere får vite om det Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Gjett hvem som får en birolle i neste utdrag fra dagboka.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå