FuglFøniks Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 16 år gammel, går GK Allmenne fag på Rælingen vgs. Er møkklei skolen, usikkert om jeg fortsetter Allmenn neste år ja... Bor i Lørenskog hvor jeg trives helt greit. Er single, og det har jeg vært så altfor lenge nå, savner virkelig en kjæreste . Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 er 19 år,bor hjemme hos mamma og pappa. Jobber på SFO, for tiden på utebasen. Jobber også som vikar innimellom i et IT firma..Gikk ut av VGS, almenn sommeren 2003. Reiser til Santa Barbara, California 12.februar, for å gå på språkskole der et par mnd. Har lyst til å bli sportsreporter i TV2..Evt noe annet morsomt i TV2...Eller kanskje jobbe med noen som trenger det, f.eks funksjonshemmede..Vet ikke helt enda.. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) ahpadt: Haha, Leif, mannen med verdens tørreste vitser! "Virker ikke musa sier du? Sikker på at det ikke er en bollemus da?" ...og mye i den duren. Endret 13. desember 2004 av Playmofetish Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 "Virker ikke musa sier du? Sikker på at det ikke er en bollemus da?" Virker som det er litt av en skole dere går/har gått på ja... Hehe. Personlig har jeg vel ikke noe å utsette på lærerne mine (ihvertfall ikke faglig...). Lenke til kommentar
big lebowsky Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 16 år, singel Bor i Blærum med min mor, far, søster og alle kappitalist svina Går 1GK allmenn på Stabekk vgs. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 25 år fra bærgen. En jævel til å bygge hus (tømrer altså). Har dama, så sluttet p-pillen å virke og poff, nå skal jeg bli far . Elsker data, selv om det er verdens mest usosiale greie. Den dagen jeg slutter i jobben min skal jeg kræsje sjefens maskin + dyppe musa hans i harpiks! I morgen skal jeg på jobb... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 ahpadt: Haha, Leif, mannen med verdens tørreste vitser! "Virker ikke musa sier du? Sikker på at det ikke er en bollemus da?" ...og mye i den duren. May be. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Er 18 år og bor sammens med min mor og mine to yngre søsken. Er fortiden singel, må få gjort noe med det snart. Ellers så går jeg VK1 Elektro. Siste året på skolen før lærlingetiden Lenke til kommentar
adawen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Er det ikke litt ekkelt å tenke på at jeg vet hvor du bor, vet mac-adressen din, vet hva maskina di heter og kan se hvor mye du har lasta opp/ned siden du flytta inn der? Kan du det?! fett... Kan jeg se selv et sted hvor mye jeg har lasta ned/opp ? nettside eller no... (sorry ot) Hehe, neei.. jeg kan se Jon@s sine greier fordi jeg er BOFH på nettverket der han er kobla opp.. Jon@s : tror ikke du har så mye å frykte heller -- BTW! Age: 26 Sivilstatus: Samboer Bor i: Kristiansand Driver med: jobber på LOS og drifter hybel-nettet til studentsamskipnaden. Endret 13. desember 2004 av adawen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Stefan Alexander 17 år og 16 dager VKI på Fyllingsdalen VGS i Bergen (studieretningsfag: t timers engelsk, MX, Rettslære og Psykologi Singel i en lengre stund med litt tull og rot her og der Bor med mamma, lillebror, stefar og stebror, og har det veldig bra Planen er å ta SATs hos pappa i USA og ta Law School etter VKII. Jeg skal bli skikkelig drittsekkadvokat som jobber for store selskap og tjener grisefett, for så å bli dommer. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Planen er å ta SATs hos pappa i USA og ta Law School etter VKII. Jeg skal bli skikkelig drittsekkadvokat som jobber for store selskap og tjener grisefett, for så å bli dommer. Lykke til... Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Er 19år.. Ferdig med 3 år på Media i vår. Bor i Seljord (telemark) og har hybel i Tønsberg. Gikk på Informatikk på HIVE men slutta pga av for mye programmering. Er for tida singel og har vært det en stund. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 16 år gammel gutt fra Risør, går på hotel og næring. Skal søke IKT neste år og få flytta vekk fra min mor. Er veldig musikk intrisert, pleier og være med venner og sitte og duppe infront of min computar. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 24 år gammel. Flytter snart inn i min splitter nye leilighet! For tida single. Ble slutt med forrige dama for noen måneder siden. Er på leting etter "den rette", føler det er på tide å slå seg til ro. Jeg har lyst på barn snart. Jobber mye, som chassiskonstruktør (heltid) og telefonikonsulent (deltid) Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jon@s : tror ikke du har så mye å frykte heller *puh* Jeg har forresten en fin lapp på oppslagstavla her, hvor det står hvem jeg skal mase på hvis det blir problemer med nettverket. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Mats, fersk 18 åring som går på vk1 allmenn i Oslo, bor med fammen. For tiden delvis single og burde gjøre litt mere for skolen. ___ EDIT: gram. leif Endret 14. desember 2004 av Fur Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Er 21år (blir 22 lille julaften), lei utdanning så tok ett år pause fra bachelorgraden i Informasjonsteknologi jeg driver å tar på HiO. Bor for meg selv, jobber på lager, og har nettopp hatt 6mnds dag med kjæresten. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Alder: 15 Sted: Norge, Tigerstaden, Vinderen. Sivilstatus: Singel og whiner ikke (i motsetning til andre "buhuu, synd på meg"-poster). Fremtiden: Ta allmenn på Fagerborg/Oslo Handelsgymnasium, skal bombesikkert ta matte, fysikk og mediekunnskap som valgfag. Forhåpentligvis finne "me bitch", som jeg muligens har i kikkerten. Enten gå rundt og tro at jeg får den villeste jobben noensinne, eller tenke realistisk. Uansett, ser frem til å bli voksen, føler meg nokså selvstendig allerede, og flytte ut fra heimen. Deretter leve happy ever after. Realistisk? Ja, ganske. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jon@s : tror ikke du har så mye å frykte heller *puh* Jeg har forresten en fin lapp på oppslagstavla her, hvor det står hvem jeg skal mase på hvis det blir problemer med nettverket. DOH! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 24 år gammel.Flytter snart inn i min splitter nye leilighet! For tida single. Ble slutt med forrige dama for noen måneder siden. Er på leting etter "den rette", føler det er på tide å slå seg til ro. Jeg har lyst på barn snart. Jobber mye, som chassiskonstruktør (heltid) og telefonikonsulent (deltid) he-heeey! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå