Pilseboben Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 er det noe program som lar meg formatere og partisjonere en HD fra boot cd? hvilket? Har en laptop jeg IKKE får instalert noe windows produkter på, bare linux???? får ikke formatert i xp engang? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Lag denne CDen. Du laster ned et ISO image og brenner det, dermed har du en boot CD med masse verktøy. http://www.ultimatebootcd.com/ Windows XP er forsåvidt en boot CD, men bootkoden er litt forskjellig (du får en 'meny' som spør om den skal boote fra CD), har selv opplevd at denne feiler slik at den ikke booter. Eller du kan ha en piratkopi som er feilkopiert slik at den ikke booter. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 takker... fant endel nyttige programmer der... men har fortsatt problemer, men ingen feil?? får bare instalert linux av forskjellige varianter (uten problemer) , men IKKE XP eller 2000 ??? får bare feil mld..... blå skjerm. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 takker... fant endel nyttige programmer der... men har fortsatt problemer, men ingen feil?? får bare instalert linux av forskjellige varianter (uten problemer) , men IKKE XP eller 2000 ??? får bare feil mld..... blå skjerm. Det kan jo være windows-platene. Er vel ingen maskiner som er allergisk mot Windows. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 takker... fant endel nyttige programmer der... men har fortsatt problemer, men ingen feil?? får bare instalert linux av forskjellige varianter (uten problemer) , men IKKE XP eller 2000 ??? får bare feil mld..... blå skjerm. Det kan jo være windows-platene. Er vel ingen maskiner som er allergisk mot Windows. tro meg!! har prøvd flerer plater! har ikke hatt problemer med noen plater på "skrivende" pc. så virker som om den er alergisk mot microsoft!! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Har du slettet linux partisjonen. Du skal ikke ha problemer med å boote fra cd/dvd på bærbare. Har selv en bærbare med winxp pro som eg har lagt til sp2. Brukte ett program som heter AutoStreamer. Med den kan du boote fra cd/dvd. http://www.autopatcher.com/autostreamer.html Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Har du slettet linux partisjonen. Du skal ikke ha problemer med å boote fra cd/dvd på bærbare. Har selv en bærbare med winxp pro som eg har lagt til sp2.Brukte ett program som heter AutoStreamer. Med den kan du boote fra cd/dvd. http://www.autopatcher.com/autostreamer.html har formatert disken mange ganger, kjørt alle mulige tester, uten å få feil. Får jo bootet opp fra XP cd´n også, men med en gang jeg velger install eller format, så får jeg blå skjerm med en (for meg kryptisk feil mld) nå har jeg den opp å går helt fin med Linspire..... . men med tanke på nettverket hjemme, vil jeg helst ha den med xp..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå