Jdronnen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Skal ha meg nytt headset, trenger noe som er litt robust, og som tåler en støyt siden det blir dratt på en del LAN..... Brukes for det meste til spill, og en del til musikkhøring! Jepp, noen som har ett godt forslag til hva jeg bør kjøpe ? Har hørt att sennheiser er bra! Og har også vært innom plantronics, som er ett kjempemerke til spill!! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg har nå Sennheiser PC140, er storfornøyd, har prøvd PC150 også, kanskje litt bedre lyd i det, men valgte PC140 fordi det er neck-band.. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hvor mye penger har du planlagt å bruke? Lenke til kommentar
Arghhhh Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Eg har sennehiser pc 150 og det er helt sinnsykt bra. Funker like bra til gaming som til musikk. Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Hvor mye penger har du planlagt å bruke? Hmm... Glemte å skrive hvor mye jeg hadde tenkt å bruke.. Jeg tenkter å legge lista på rundt 500 -> 1000kr ... gidder ikke bruke mer! Såg ett kewlt ett på HIFI-klubben tidligere i dag, SENNHEISER ett eller annet.. sølv, kostet bare 538,- .... Vurderer å kjøpe det... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Sjekk ut Koss 3aa! Har disse selv, og er kjempefornøyd! Robuste, god lyd og mye bass! Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Såg ett kewlt ett på HIFI-klubben tidligere i dag, SENNHEISER ett eller annet.. sølv, kostet bare 538,- .... Vurderer å kjøpe det... Du tenker på HD 497? Ikke noe dumt valg, du kan også vurdere Beyerdynamic DT231. Et av de beste kjøpene i den prisklassen. Har kjøpt sistnevnte i julegave til lillebror Styr unna Koss, det merket er forferdelig oppskrytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå