Schnickaschnicka Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg skal installere diverse programmer på min p900, men dockingstasjonen lyser ikke gult der det skal være et lite gult lys. Når jeg kobler den til pc'en kommer det en lyd, og at den er koblet til pc'en på statuslinjen på pc'en. Men når jeg skal overføre ting til den, kommer det at jeg må koble til telefonen og så prøve på nytt, og på "MY P900" står det dette: "IKKE TILKOBLET" Hva er feil? er dockingstasjonen ødelagt, eller..... Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 *bump* Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Er det ingen her som vet noe eller? Jeg trenger hjelp fort Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 KAN NOEN HJELPE ELLER. ET FORUM ER TIL FOR Å HJELPE (IKKE FOR Å OVERSE ) Lenke til kommentar
Algron Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 KAN NOEN HJELPE ELLER. ET FORUM ER TIL FOR Å HJELPE (IKKE FOR Å OVERSE ) Tenkt på at folk ikke svarer, fordi de ikke vet svaret på spørsmålet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå