ritz00 Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hei jeg bygde en pc for en kamerat som hadde kjøpt nytt hovedkor,cpu og hardisk.. det som skjer er att den stopper helt opp der som det skal kome sett inn en gyldig system disk og trykk en tast for og fortsette. dette kommer ikke.. i plassen så står den stilt og jeg kommer ikke videre. håper noen kan jelpe meg med dette. pcen er: Asus A7Pro AMD Duron 1GHZ WD 80gb hardisk 1x 128mb apacar pc100 2x64 (ukjent) pc100 osv... jeg har en mistanke om att det er rammen men Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hei! Til å starte med... RTFM!!! Deretter kan du gå inn i BIOS å stille inn hvilke enheter som booter først. HD, CD-rom eller floppy. Hvis du har installert OS skal denne stå på HD primary, og hvis du skal installere nytt setter du den til Cd-rom Stian Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 ahh, en herlig skrivefeil der og gitt Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 21:45, akzj0n skrev:Read The Fuckings Manual ? Eller Read The fine manual! :razz: [ Denne Melding var redigert av: Knuty på 2002-06-03 21:48 ] Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 hmmm... fant problemet! hovedkortet støttet ikke den cpuen. sjøl om det sto den skulle gjøre det. prøvde med en 800mhz duron og nå virker det..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå