Zitronballong Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Topic sier det meste Endret 12. desember 2004 av Zitronballong Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Les på hovedkortets (produsenten av hovedkortets) hjemmeside. Alt står der. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Nesten alle tror jeg, men de trenger ofte en bios flash. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Ja.. hør på endrebjorsvik.. Og svaret er også.. : Nei.. alle socket-A støtter ikke Sempron..særlig ikke eldre brikkesett/utgaver. Og mange nyere må også ha en en Bios-oppdatering (enn "default" levert med kortet) for å støtte Sempron. Alle de store produsenten opplyser klart og tydelig hvilke CPU som støttes.. Socket-A er jo dessverre vil mange si.. "discontinued".. Selv kjøpte jeg nettopp ett A7N8X-E Deluxe...nettopp for å teste ut klokking av Sempron. Mitt VIA KT600 var/er uegnet.. pga. manglende PCI/AGP-lock.. men jeg fikk da testet ut at min Sempron 2500+ fint klarte FSB185.. så helt håpløs er den kanskje ikke.. Endret 12. desember 2004 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå