Gå til innhold

Kan en moderator gi meg en julegave? (- warning)

Anbefalte innlegg

hei kjøre og elskede moderatorer,

Jeg har de siste årene vært en slem bruker på dette forumet. Noe som har ført på meg 90% warn. Jeg skal ikke si at alt var fortjent, men det gikk som det måtte gå. Nå angrer jeg mine syner og vil gjerne få fjernet noen av mine elste warns. Kunne dere være så snille å fjerne et par %? Hvis dere føler at dette er for mye å kreve er jeg villig til å tilby dere betaling. Dette kan vær en avtale av noe slag... kom med forslag.

Jesus vendte det andre kinnet til, jeg er sikker på at dere også kan gjøre dette i den magiske julestemningen som feier over dere i akkurat dette øyeblikket...

Fredric the humble... :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, selv har jeg 40%, vil si at kun 2 av dem var "fortjente"...

De to andre var heller ting jeg ikke visste på det tidspunktet, og var ganske ny her... og jeg overså et innlegg og fikk en til, men det var min feil, klandrer ingen av de som prøver å holde forumet rent for dritt! God Jul mods :)

Lenke til kommentar

QUOTE (B|Real @ 13/12/2004 : 20:26)
Skjønner ikke hvordan dere klarer å opparbeide dere så sykt mye warnings...forumet er jo rene lightshow når det gjelder warning-grafen :wee:

Ekke lett når man får for helt idiotiske ting vet du, B|Real.

For stor avatar, animert avatar, en ussel bump, eller vent, to usle bumps. Jaja. Sånn går no dagan (og warn-boksen).

EDIT: Legge til at den for stor smiley og den ene (?) bump-warningen har blitt slettet nå. Må jo også innrømme at noen er fortjente. Men jeg har lært av mine feil og blitt eldre, så er så kjipt å ha de advarslene hengende over meg :S

Endret av pain
Lenke til kommentar

QUOTE (Fredric @ 13/12/2004 : 22:58)
Greit at folk forteller hva de har. Denne posten handlet nemmelig om meg...
:blush:
Kan jeg få uttalesene fra forskjellige admins? Kom i tilegg med kontonummer og dere skal få en julegave.

Fredric

Haha.. du får nok 10% for bestikkelse! :p

Men hvorfor ikke bare slenge noe dritt da?? Neida.. ikke gjør det, men hvis du bare følger retningslinjene får du jo ikke flere %...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...