Shortyboy Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21069 Har skiftet tastatur til maskina mi men i BFV så kjenner spillet igjen F tastene feil.Når jeg skal angi en kommando med F5 så blir den istede Z.Å avslutte noe med ALT+F4 funker ikke. Why? Shorty Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Har du en knapp som hetter "f-lock"? Prøv og trykk på den. Har du innstalert cd`en som følgte med evnt lastet ned nye drivere? Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Har du en knapp som hetter "f-lock"? Prøv og trykk på den. Har du innstalert cd`en som følgte med evnt lastet ned nye drivere? funket som bare det!!! takker for super rask hjelp! Shorty Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Heheheeeeeeee, har samme på mitt tastatur. Må trykke F-lock'en hver gang jeg fyrer opp maskina. Ellers er de F knappene - Mine bilder, frem/tilbake, My documents osv osv. Skulle levert det inn til support så hadde de nok fått seg en evig god latter Endret 13. desember 2004 av gixxerman Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Heheheeeeeeee, har samme på mitt tastatur. Må trykke F-lock'en hver gang jeg fyrer opp maskina. Ellers er de F knappene - Mine bilder, frem/tilbake, My documents osv osv. Skulle levert det inn til support så hadde de nok fått seg en evig god latter jeg jobber på supportavdeling og jeg hadde GARANTERT ledd av dette.. er ikke bare trådstarter her som har blitt forvirra over dette.. f-tastelås er ikke min favoritt personlig ment! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg ser ikke vitsen med F-Lock. Det er jo ingen som bruker det? Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg ser ikke vitsen med F-Lock. Det er jo ingen som bruker det? noen som kan si hva det er til. på et tastatur som det jeg har så er det jo egne knapper for alt... jaja--- fint at de funker nå vertfall.... pust pes-- må trykke på f-lock HVER gang jeg restarter... Shorty Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) F-lock = F***-Lock :!: Irriterte vettet av meg også, men i siste iTouch (2.22) i hvertfall kan du "mappe" de spesielle F-tastene til tastetrykk! Genialt! Litt knot å gjøre det på hver F tast, men det funker. Så da kan F1 bli F1 uten å bry seg om F-lock. Men det funker ikke før man kommer inn i windows selfølgelig. Edit: Glemte selvfølgelig å se hvilket tastatur det var snakk om. Men trikset funker for oss med Logitech tastatur. Endret 13. desember 2004 av Svele Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå