PunkerGompen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hei, jeg har en "Dell 540-fotoskriver" og lurer på om noen vet om det ene foto-papir merket er bedre enn andre ? PS! Bestiller man toner til printeren fra Dell, så får man med papir også. Noen som vet om det er andre "Photo Cartridge" som kan passe til denne printeren ? Hilsen PG Lenke til kommentar
ymerguer Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg spurte Dell tidligere i høst om Dell 540 var produsert av Dell eller ikke. Svaret var at dette er snakk om en egen Dell-produksjon. Det er derfor ikke så lett å finne andre papirtyper som passer til dette. Det går an å prøve med andre subimeringspapir, men dette kan slå feil. Når det gjelder kassetten med fargebånd, vet jeg heller ikke om det vil være et forsøkt verdt. Kan hende noen kopierer dette (eller at det faktisk allerede er gjort), men Dell har en sterk tendens til å ville holde ting ekslusivt nettopp for Dell. Lenke til kommentar
PunkerGompen Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Dell 540 Fotoskriver er ikke utviklet og produsert av dem selv. Det er "brandet" fra Xerox eller Lexmark mener jeg å ha snappet opp et sted... PG Lenke til kommentar
ymerguer Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei, det kan godt hende. Dell selv sa at dette var en egen produksjon. De har tidligere vært ærlige med tanke på å oppgi dette, men det kan hende tidene har forandret seg... Uansett, den som venter får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå