lavizh Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Fikk leveringsbekreftelse på dette skjermkortet 01.12, men angrer nå på kjøpet. Føler at jeg egentlig ikke hadde råd til dette og ønsker nå og returnere dette tilbake til Databutikken. Men er det noen her som har noen erfaringer om hvor lang tid dette vil ta? Har ikke handlet så mye fra de før og har lite erfaringer fra Dem. Håper denne var riktig postet. Takker for alle svar. Endret 12. desember 2004 av lavizh Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg har erfaring med retur av en vare for omtrent et år siden. Databutikken brukte MEGET lang tid. jeg snakker om flere uker. Nå har de fått et support senter i norge, så kanskje det går raskere for deg. Databutikken har gode tilbud, men jeg stoler ikke helt 100% på dem, men det er bare meg.. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 har vært kunde hos databutikken en gang og har hatt en positiv erfaring da. Erfaringer som er ett år gamle begynner vel å bli litt utdatert, mye forandrer seg på ett år. Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg benyttet meg av angreretten hos Databutikken etter å ha kjøpt skjerm der. Det gikk veldig greit. Pengene var inne på min konto samme dag som de mottok skjermen. Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 så, du forsøker å bli kvitt asus'en? Mulig jeg gjør det samme hvis jeg ikke får litt bedre ytelse av kortet snart. Uansett: Hvis du vil ha pengene tilbake kan jeg aldri tro at det skal ta særlig lang tid, maks et par uker. Men også her gjelder regelen at den som maser / purrer får fortere resultater Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Har nå bedt om retur, får håpe returnummeret kommer snart Etter mye testing er jeg også litt skuffet over ytelsen, men den er grei nok. Endret 12. desember 2004 av lavizh Lenke til kommentar
balrog Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Et slikt kort krever vel sin cpu for å få 100% utnyttelse... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Et slikt kort krever vel sin cpu for å få 100% utnyttelse... Kjører 2x AMD Opteron 244, 2x 512MB Corsair ECC/REG DDR-RAM. Men ingen spill støtter vel 2 CPUs såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
balrog Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jaaaavel....burde holde det... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Da har jeg fått godkjent retur og tilsendt returnummer, hittil har det gått bra Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Blir det nytt kort da, eller sparer du heller pengene? Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Vet bare at når jeg bestillte en monitor der for et år siden så fikk jeg den tilsendt etter noen få små dager. Veldig fornøyd med dem, de var på pletten dagen etter jeg mailet dem og faxet meg kopi av kjøpskviteringen når jeg trengte den til en garantisak. Moral: Kjøp gjerne av Databutikken, men ikke kjøp LG F900P, den skjermen er noe forbanna skit. (sorry, det er bare at jeg hater den skjermen etter hva den har gjort mot meg) Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Dere som er skuffet over ytelsen snakker vel om 128mb utgaven? Jeg synes 256mb utgaven yter ganske bra jeg...men når jeg nerker hvor fett jeg synes det er med god grafikk, angrer jeg på at jeg ikke la til de lusne hundringsene og kjøpte Ultra... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Dere som er skuffet over ytelsen snakker vel om 128mb utgaven? Jeg synes 256mb utgaven yter ganske bra jeg...men når jeg nerker hvor fett jeg synes det er med god grafikk, angrer jeg på at jeg ikke la til de lusne hundringsene og kjøpte Ultra... Ikke all verdens forskjell i ytelse mellom GT og Ultra, men ja jeg har 128MB DDR(1) versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå