Gå til innhold

Samsung D500 før jul?

a_l

Anbefalte innlegg

Nå er sikkert mangen litt leie av alt maset om samsung d500, men er det noen som vet om den kommer ut før jul???

eller må me vennte til etter nyttår..

På prisguiden er det 1 brukererfaring om d500,hvor fekk han tlf fra mon tro..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter hva jeg har hørt fra Dangaard Telecom så ligger det massevis av Samsung D500 klare hos dem, de venter bare på klarering fra Netcom og Telenor.

Telefonen må bli godkjent for bruk med deres tjenester (av en eller annen grunn) før den blir lagt ut av salg. Det er uvisst hvor lang tid dette vil ta. Kan være klart i løpet av et par dager eller et par måneder...dessverre.

Skal ha den telefonen selv jeg.

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har hørt fra Dangaard Telecom så ligger det massevis av Samsung D500 klare hos dem, de venter bare på klarering fra Netcom og Telenor.

Telefonen må bli godkjent for bruk med deres tjenester (av en eller annen grunn) før den blir lagt ut av salg. Det er uvisst hvor lang tid dette vil ta. Kan være klart i løpet av et par dager eller et par måneder...dessverre.

Skal ha den telefonen selv jeg.

merker jeg noe liknende 6630 opplegget?

Lenke til kommentar

jeg har hørt av en selger hos en norsk nettbutikk at Samsung

ikke prioriterer det norske markedet og at D500 er kommet ut

i Sverige og Danmark. Har ventet på denne telefonen siden

slutten av November og er lei av å få nye ubekreftede datoer....

Men nettbutikkene vet jo nesten ikke mer enn oss..

de har ubekreftede datoer på sin bestilling også..

Håpløst!

God Jul

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
noen som vet om den kommer (ikke bare i utvalgte butikker, men stort sett overalt) før nyttårsaften..? har veldig lyst til å få kjøpt den (i sølv(!!!)) før nyttårsaften..

Bare vent og kos deg i ventetiden.

Om to måneder har den sunket litt i pris, om tre enda mer og om fire enda enda mer.

Det liker vi.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
noen som vet om den kommer (ikke bare i utvalgte butikker, men stort sett overalt) før nyttårsaften..? har veldig lyst til å få kjøpt den (i sølv(!!!)) før nyttårsaften..

Bare vent og kos deg i ventetiden.

Om to måneder har den sunket litt i pris, om tre enda mer og om fire enda enda mer.

Det liker vi.

Og på den tiden har det kommet ut en, to nei tre nye mobiler som er enda bedre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...