a_l Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Nå er sikkert mangen litt leie av alt maset om samsung d500, men er det noen som vet om den kommer ut før jul??? eller må me vennte til etter nyttår.. På prisguiden er det 1 brukererfaring om d500,hvor fekk han tlf fra mon tro.. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg skal kjøpe D500 fra MPX,, der er det ubekreftet 07.01 2005, så vidt jeg husker.. Tror ikke den kommer før jul, kanskje ikke før nyttår ..Innmari kjipt å måtte vente sånn.. Håper den kommer før den ubekrefta dato'n, men nå er det desverre sånn at mobiler gjerne kommer etter den ubk dato'n.. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Etter hva jeg har hørt fra Dangaard Telecom så ligger det massevis av Samsung D500 klare hos dem, de venter bare på klarering fra Netcom og Telenor. Telefonen må bli godkjent for bruk med deres tjenester (av en eller annen grunn) før den blir lagt ut av salg. Det er uvisst hvor lang tid dette vil ta. Kan være klart i løpet av et par dager eller et par måneder...dessverre. Skal ha den telefonen selv jeg. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Etter hva jeg har hørt fra Dangaard Telecom så ligger det massevis av Samsung D500 klare hos dem, de venter bare på klarering fra Netcom og Telenor.Telefonen må bli godkjent for bruk med deres tjenester (av en eller annen grunn) før den blir lagt ut av salg. Det er uvisst hvor lang tid dette vil ta. Kan være klart i løpet av et par dager eller et par måneder...dessverre. Skal ha den telefonen selv jeg. merker jeg noe liknende 6630 opplegget? Lenke til kommentar
JanThore Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 jeg har hørt av en selger hos en norsk nettbutikk at Samsung ikke prioriterer det norske markedet og at D500 er kommet ut i Sverige og Danmark. Har ventet på denne telefonen siden slutten av November og er lei av å få nye ubekreftede datoer.... Men nettbutikkene vet jo nesten ikke mer enn oss.. de har ubekreftede datoer på sin bestilling også.. Håpløst! God Jul Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Er ingen produsenter som setter Norge høyt på lista og det er heller ikke så veldig rart. Vi er et lite land med få folk, der alt er dyrt. Lenke til kommentar
nokkien Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 jeg kjøpte min samsung d500 på elkjøp i stavanger den 22 desember, må vel si at dette er den beste mobil jeg har prøvd, litt i dyreste laget 4990. men d va verdt d Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 noen som vet om den kommer (ikke bare i utvalgte butikker, men stort sett overalt) før nyttårsaften..? har veldig lyst til å få kjøpt den (i sølv(!!!)) før nyttårsaften.. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 noen som vet om den kommer (ikke bare i utvalgte butikker, men stort sett overalt) før nyttårsaften..? har veldig lyst til å få kjøpt den (i sølv(!!!)) før nyttårsaften.. Bare vent og kos deg i ventetiden. Om to måneder har den sunket litt i pris, om tre enda mer og om fire enda enda mer. Det liker vi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 noen som vet om den kommer (ikke bare i utvalgte butikker, men stort sett overalt) før nyttårsaften..? har veldig lyst til å få kjøpt den (i sølv(!!!)) før nyttårsaften.. Bare vent og kos deg i ventetiden. Om to måneder har den sunket litt i pris, om tre enda mer og om fire enda enda mer. Det liker vi. Og på den tiden har det kommet ut en, to nei tre nye mobiler som er enda bedre! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 noen som vet om den kommer (ikke bare i utvalgte butikker, men stort sett overalt) før nyttårsaften..? har veldig lyst til å få kjøpt den (i sølv(!!!)) før nyttårsaften.. Hehe, samme her! Si ifra noen hvis dere ser den i butikkhyllene en plass... Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 dangaard har fått den telenorlåste på lager (Svart) Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Elkjøp i arendal har den i svart, de også..kunne kjøpt den i går, men jeg vil ikke ha svart..selv om den svarte var mye finere enn jeg hadde trodd i virkeligheten..de sa de fikk i sølv et par dager uti januar.. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Elkjøp leangen har den nå Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Elkjøp leangen har den nå sølv? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 vet ikke, den var utstilt i svart Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 okaj..hvorfor kommer den i svart så lenge før sølv, egentlig..? ( ) Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hurra! Da har jeg fått den i sort utgave. 2195,- på Lefdal med Tele2 Mobil pluss. Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Min er på plass :!: Fy fa.. den er sexy.. Black.. 4299.- elkjøp bodø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå