scarface15 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hei alle 3dmarkere =) alle vet hva SLI er, men vet noen om ATI kommer til å slippe noe lignende system? hvis dere har en dato (som jeg håper er før R520 kommer) bare si ifra.. drøm *2x R520* Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 ja det kommer noe lignende sli løsning for ati elskere men når vet jeg ikke tror neste år Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 bare håper det kommer før R520, slik at det blir levert med opplegg for SLI... Lenke til kommentar
Revox Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Tipper ATI kommer til å mekke MAXX kort igjen Dual GPU. Eneste minuset med det er vel prisen. Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kommer ikke til å bli gitt ut SLI utgaver av X800 serien, den støtter det ikke. R5xx skal iflg. ryktene støtte SLI, og blitt trolig presenter under C-Bit messen til våren. Kommer vel ikke i butikken før mai-juni, sånn har det vært de siste årene. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 ATi vil vel mest sansynlig komme med sin egen løsning framfor å bruke nVidias SLi løsning. Men, det kommer, det tror jeg. Lenke til kommentar
vipewan Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kommer ikke til å bli gitt ut SLI utgaver av X800 serien, den støtter det ikke. bullshit .... ATI's kort har siden R300 støttet multichip designs.... (sjekk ut eksempelvis Donald&sutherlands ellerno sånt heter de) Derimot stemmer det at det ikke finnes noen SLI version av X800.... Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 De er nok nødt til å komme med lignende løsning for å overleve krigen mot Nvidia vil jeg tro. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 ja de kommer med noe lignende, tror de kaller det for multi rendering eller no men de vil IKKE passe i et SLI oppsett, så hvis jeg har forstått riktig så blir det vel sånn når man skal kjøpe hk. som støtter to grafikk kort at man må bestemme seg for et Nvidia SLI eller Ati MULTI Rendering dette er bre rykter jeg har lest meg til så om det blir sånn, vet jeg ikke Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Tipper ATI kommer til å mekke MAXX kort igjen Dual GPU. Eneste minuset med det er vel prisen. Ja ... det var tider !!! MAXX ett eller annet med 64MB, da alle hadde kort med 16MB hehehe ... Lenke til kommentar
HKS Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ja... :!: Håper de klarer å lage drivere til kortet denne gangen... Husker sist MAXX kort de lagde... De klarte aldri å mekke drivere til Windows 2000, så derfor fik du bare brukt en chip der... Tror ATi skyter seg selv i benet hvis de ikke er kompatible med nVidia sitt nForce chipset. ATi selger ikke akkurtatt mye i chipset verden. Et av problemene med ATi sitt cipset er at de mangler flere funksjoner som nVidia har på nforce4 og demmes kommende Pentium 4 chipset (nforce 5), nemmelig Gigabit Ethernet, hardware firewall, S-ATA2 osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå