kaliber Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hei. har nettopp kjøpt dockingstasjon (Desk stand DSS-25) til min SE k700i. jeg har fått til å overføre bilder, men ikke overføre sanger fra pc til min k700? hva må jeg gjøre.. må jeg recorde en sang fra data'n eller må jeg bruke et program fra cd'n jeg fikk med? takker for svar. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 ja, det samme lurer jeg på. og en annen ting: kan man bruke hvilken bitrate man ønsker på sangene? ¨ tenkte på at hvis jeg konverterer MP3-filene mine til mono og 64 kbps (som er helt OK kvalitet etter min mening), så kan jeg faktisk få plass til flere album... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Overfører du sanger fra en cd til pc`en til telefonen går det ikke tror jeg. Det må være mp3. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 har du lagt inn phone browser? den kan hentes fra Sony ericsson sin webside. filene må da legges under lyd tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå