AltuZ Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hallo Jeg lurte på om noen her kan fortelle meg hvilken kjøler som er den allerbeste til AMD når det gjeller overklokking... min kjøler nå ligger på rundt 40 - 50 grader å da er det ikke lurt å overklokke har jeg hørt.. men jeg har lyst til å overklokke å da må jeg ha ny kjøler... leg gjerne til linker.. takker for alle svar Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det er mange gode luftkjølere på markedet i dag. Men det er ikke alle hk som dem passer på så kan du si hvilket hk du har og om avstanden til psu så skal vi se hva som passer. Denne er meget bra. http://www.komplet.no/k/ki.asp?sku=302755&cks=PRL Har alu/kobber selv på test pc ca 32 grader på en Duron 172x11,5@1978 med 1,56 v Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Jar-jar jeg har et Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort Socket A nForce2 Ultra400/MCP-T,GbLAN,Firewire vis det hjelper noe Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Den jeg linket til passer så lenge psu liger over hk og ikke over cpu. Denne er nokk også bra http://www.komplet.no/k/ki.asp?sku=305690&view=detailed har ikke testet den selv. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg syns den her her hadde passet deg ganske bra da... Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg syns den her her hadde passet deg ganske bra da... Kjøler bra men bråker som ett f16. Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hallo Jeg lurte på om noen her kan fortelle meg hvilken kjøler som er den allerbeste til AMD når det gjeller overklokking... min kjøler nå ligger på rundt 40 - 50 grader å da er det ikke lurt å overklokke har jeg hørt.. men jeg har lyst til å overklokke å da må jeg ha ny kjøler... leg gjerne til linker.. takker for alle svar Jeg greier å senke CPU temperaturen med 8-9 grader hvis jeg tar av kabinettet. Husk kjøleren er ikke alt. Kanskje en ide å sjekke overklokkingsegenskapene litt før man investerer i ny kjøler. (Om dyret har noe potensialet eller er helt dødt.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå