dmx Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hallo! jeg skal kjøpe ny cpu imorra (amd athlon) nå har jeg intel celeron. og det jeg lurte på er kan jeg bruke denne vifta som jeg har nå på den nye spuen eller må jeg kjøpe ny vifte og ting og tang..? takk! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Ja.. Den kjøleren vil nok ikke passe nei.. Ikke for å være frekk eller noe, men har du kjøpt nytt hovedkort også? Endret 12. desember 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
neb Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) du kan nok ikke bruke samme vifte nei.. Celeron og Athlon har forskjellig platform, med andre ord: forskjellig vifte.. Håper du er klar over at du ikke bare kan kjøpe ny prosessor, du må ha et hovedkort med riktig sokel! mvh bigben Edit: andreasfe kom meg i forkjøpet! Endret 12. desember 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
dmx Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 jaja seff har jeg kjøpt nytt hovedkort og. gkemte bare å nevne det.. men takk for hjelpa! får vel bare kjøpe ny vifte og imorra.. Lenke til kommentar
neb Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 du kan jo evt. kjøpe en BOXED CPU, dafår du med en helt kurant prosessor vifte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå