Gå til innhold

Holder radeon 9200?


[TA]Gunners

Anbefalte innlegg

nope se er ikke bra-9800pro holder så vidt nå, men er for dyr-skulle kostet rundt 1200kr.

 

Som skrevet haddet ikke jeg godt lavere en 6800le som er sykt gode klokkere, her kan du till og med ta på litt candy etter softmodding, det koster 1800-2000kr

 

Den eneste grunnen til å kjøpe ati er x800 xt pe (x800pro vivo for klokkere), men dette er high en d kort og mye dyrere en du er ute etter, nvidia er bedre i "midrange" serien denne omgangen

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe..........

 

Sitter her selv med ett Radeon 9200SE skjermkort,da mitt Asus 6800 GE 256Mb GDDR tok kvelden her forleden.. :ohmy:

 

Må si at spillegleden forsvant da Radeon kortet fant veien ned i kassa mi :(

 

Men det er da mulig å spille HL2 og mange andre spill,bortsett fra at man ikke kan ha alle innstillingene på max.....høres ut på flere her og rundt omkring på forumet at det IKKE er mulig å spille de nye spillene uten å ha det ene eller det andre fancy skjermkortet.......TULL & TØYS.

 

Venter såklart på nytt Asus kort....... :thumbup:

 

Mvh

Lenke til kommentar
Men det er da mulig å spille HL2 og mange andre spill,bortsett fra at man ikke kan ha alle innstillingene på max.....høres ut på flere her og rundt omkring på forumet at det IKKE er mulig å spille de nye spillene uten å ha det ene eller det andre fancy skjermkortet.......TULL & TØYS.

 

De fleste tenker nokk på det som du skriver selv, skall du spille med litt eyecancy feks aa-af på holder ikke 9800se, men du klarer nokk å kjøre dem ved å sette alt på low seff

Lenke til kommentar
Men det er da mulig å spille HL2 og mange andre spill,bortsett fra at man ikke kan ha alle innstillingene på max.....høres ut på flere her og rundt omkring på forumet at det IKKE er mulig å spille de nye spillene uten å ha det ene eller det andre fancy skjermkortet.......TULL & TØYS.

 

De fleste tenker nokk på det som du skriver selv, skall du spille med litt eyecancy feks aa-af på holder ikke 9800se, men du klarer nokk å kjøre dem ved å sette alt på low seff

Jeg har ikke alt på low nå og det går knirkefritt så jeg kan ikke skjøænne at det ikke ksulle gå bedre med 9800??

Er ikke noen proff da men..

Lenke til kommentar

Dersom du ikke greier deg med 9200 kortet ditt kan du bare å glemme lavere oppgradering enn 6600 eller 6800 serien.

 

Jeg merker ikke alverden forskjell fra mitt gamle 9200 kort og mitt klokkede og moddede 6800 LE kort som yter 9000 i 3D mark 2003 (over 50% mer enn et 9800 PRO kort hadde gjort på min maskin.

 

(Har bare spilt AA og får litt mer eye-candy og høyere oppløsning)

(har en Duron 1600@2100 som bremser endel vil jeg tro)

Endret av Culpa
Lenke til kommentar

Hvis du er komfortabel med å handle fra QXL vil jeg anbefale deg en auksjon som pågår nå. Et Sapphire Radeon 9800 Pro (Atlantis) til 1100 kroner. Brukt, men likevel en god pris. Selger sier det ikke er overklokket.

 

Det er jeg som har stilt to av spørsmålene der, men så tenkte jeg etter, og fant ut at skjermkort ikke er noe jeg vil prioritere selv akkurat nå. :)

 

LINK

 

Jeg tror jeg kommer til å angre at jeg la ut denne linken, men så ser jeg heller ikke det store behovet for skjermkort her i gården ennå. Dillemma. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...