Even89 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 skal kjøpe julegave til mamma men aner ikke hva jeg skal kjøpe..¨ "jeg ønsker ikke noe spesielt men noe fint eller koselig " sier hun, men hva er fint og koselig for en 45 år gammel kvinne..? trener noen tips her.. Hva har du tenkt å kjøpe til morra di? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 skal kjøpe julegave til mamma men aner ikke hva jeg skal kjøpe..¨"jeg ønsker ikke noe spesielt men noe fint eller koselig " sier hun, men hva er fint og koselig for en 45 år gammel kvinne..? trener noen tips her.. Hva har du tenkt å kjøpe til morra di? En bamse. med et hjerte på eller no.... SHIT. det minner meg på jeg må kjøpe no til mamma... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 kjøp et album til henne, med musikk hun liker selvfølgelig Lenke til kommentar
mark Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 jeg skal kjøpe kjøkken kniver til min mor så får hun holde seg der hun hørrer hjemme! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 jeg skal kjøpe kjøkken kniver til min mor så får hun holde seg der hun hørrer hjemme! kjønnsfascist. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 jeg skal kjøpe kjøkken kniver til min mor så får hun holde seg der hun hørrer hjemme! kjønnsfascist. Evt bare ironisk og morsom Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Kjøkken utstyr funker... Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Eller noe man har laget på skolen det har jeg gitt mamma de siste 10 årene Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 evn. en bok, kjøpte selv Da Vinci Koden til mamma i år Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hoho, jeg lagde en skjærefjøl, skal si hun ble glad for den Beste hun noen gang hadde hatt Dumt den er blitt så mye at den er utslitt nå da :/ Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg kjøpte en samurai film til min mor.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 En god håndkrem/bodylotion og en god sepe slår sikkert an. Mammaer har en tendes til å glemme å skjemme seg selv bort, så da kan jo du gjøre det? Ikke kjøp kjøkkenting. Hvorfor skal mamma få kjedelige kjøkkenting, mens pappa får gøye ting han faktisk ønsker seg? Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 OK.. takker.. Da får det blir et album Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Ønsker ikke mødre seg et nytt dual vaffeljern? ... Blir ikke det det samme som en spikerpistol til far? Uansett, av prinsipp skal jeg unngå å kjøpe kjøkkenutstyr til mor. Dette for å ikke fremme skjev kjønnsfordeling. Så da spurte jeg mor hva hun ønsket seg, og hun sa bilder med meg og mitt omhu som kunne henges opp på veggen! ... Jeg som tenkte å foreslå skjermkort! (sepe var da et utrolig stygt ord, tviler på om hun ønsker seg det!) Edit: En hatt er tingen! Endret 14. desember 2004 av Vu-caN Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det var et meget godt gjennomtenkt forslag! Tenkte du hatt i retning en lue slik som du har i avataren din? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det blir en sesong Sopranos i år. Hun har fått dilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå