fridss Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ønsker å kjøpe ny PC som jeg først og fremst vil bruke til surfing på internett, brenne musikk CD'er, DVD Audio/film og spille spill. Jeg må kunne klare å spille de spillene som eksisterer idag, men ikke med høyeste oppløsning og ytelse. Flatskjerm er et krav. Jeg kan NOE om data HW, men er ikke helt på NETT Vil dere anbefale meg å kjøpe delene separat og sette det sammen selv. Sparer jeg noe særlig på det istedenfor å bestille en av PC pakkene som anbefales på dinside.no eller dell.no???? Håper på seriøse svar Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Om du skal kjøpe alt nytt så får du ganske mye for pengene i disse pc-pakkene. F.eks. kan du ta utgangspunkt i netshop sitt tilbud og slenge på et godt skjermkort, f.eks. 6800LE. Eventuelt kan du ta utgangspunkt i systemet i signaturen min og slenge på skjerm og disker og det du trenger! Lenke til kommentar
fridss Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Takk for svar. PC' en skal stå i en PC stue. Derfor er det litt viktig at den ikke støyer ALT for mye. Må AMD prosessorer ha større vifter enn Intel 4 prosessorene? (Lager de mere støy?) Bør jeg satse på AMD eller INTEL, AGP eller PCI express? 6800 LE kortet støyer det mye, kontra Radeon 9800 Pro ? Hva med 17" kontra 19" flatskjerm. Er 17" skjermene bedre for spill? Er det noen skjermer som er spessielt bra, uten at de koster skjorta? Skjønner at jeg ikke har kunnskap nok til å sette dette sammen selv, kjøper nok derfor en av de ferdig konfigurerte som testes på dinside.no. (Med noen små justeringer som tidligere innlegg foreslo) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå