Svish Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hei, jeg spiller musikk i Winamp, eller forsåvidt lyd fra hvorsomhelst. Men, hvis jeg tar å for eksempel kopierer noe, spesielt fra en harddisk til en annen, så begynner lyden å knitre!! Og jeg fatter ikke hva som skjer! Noen andre som har opplevd dette og som kanskje har en genial løsning på problemet??? It is driving me creyzea!! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 forsøkt å legge inn nyeste drivere til lydkortet? eventuelt fjerne driverne og legge inn en eldre versjon hvis dette har oppstått med de nyeste? Lenke til kommentar
Svish Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 helt nyeste på det som er, men jeg tror kanskje jeg fant en løsning sånn tilfeldigvis her i går kveld. har ikke testa den enda da jeg hadde fysikk eksamen i dag, men det høres lovende ut:) http://www.abit-usa.com/products/mb/kbase.php?categories=1&model=32&faq_id=47 Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Min lyd knitra og heilt til eg tok ledningen skikkeli inn i dataen Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Handler som regel om litt dårlig kontakt noen steder ja! ta fram loddebolten, eller hvis du ikke kan lodde; kjøp nye kabler! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg har erfart at f.eks. mediaplayer(9 og 10) knitrer ved avspilling av mp3, mens quintessential ikke gjør det, så det er tydelig flere ting enn dårlig kontakt som spiller inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå