Gå til innhold

er du kiss-fan?

royale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker Kiss! Har alltid gjort det og vil alltid gjøre det.

Favoritt sang : Deuce (+ mange fler)

Favoritt medlem : Paul Stanley

Favoritt konsert: 1974 i San Francisco. Der var gutta slik de alltid burde vært! Råe, harde og med baller så store som meloner :p

Synes i likhet med Deuce her, at innlegget til Steffyboy vitner om mangel på kunnskap. Er selfølgelig greit at du ikke liker Kiss, men synes at noe av det du sier vitner om mangel på kunnskap. "I was made for loving you" er ikke akkuratt en typisk Kiss sang og "God gave Rockn Roll to you" er ikke engang en Kiss sang. Du må også huske at Kiss katalogen strekker seg over 30 år, og dette har jo ført til at musikkstilen varierer sammen med tiden da sangene ble laget. De har knall hard rocknroll, puddelrock og ballader, og ikke alle er like bra nei. Er enig i at de er klovner, men hvilket rockeband er ikke det? "Were clowns, You wanna buy a ticket or not"? sa en kjent rockemusiker engang i tiden.

Hvem som er flinkest. tøffest og slik er jo en smakssak da.

Endret av orjanos3.16
Lenke til kommentar
Peter Criss erstattet Eric Singer for reunion i 1995. Peter Criss sluttet igjen i 1999.

Var en stor KISS fan i mine yngre dager, har i dag et mer objektivt forhold til gruppen.

Vet ikke hva jeg egentlig skal si om overstående sitat, men jeg mener bestemt at Peter Criss var med på Alive 4 som ble utgitt i 2003, når denne platen ble spilt in vet jeg ikke, men du kan kanskje opplyse meg om det.

- D.J.

Lenke til kommentar
Peter Criss erstattet Eric Singer for reunion i 1995. Peter Criss sluttet igjen i 1999.

Var en stor KISS fan i mine yngre dager, har i dag et mer objektivt forhold til gruppen.

Vet ikke hva jeg egentlig skal si om overstående sitat, men jeg mener bestemt at Peter Criss var med på Alive 4 som ble utgitt i 2003, når denne platen ble spilt in vet jeg ikke, men du kan kanskje opplyse meg om det.

- D.J.

tror den ble spilt inn i Melbourne.

Er det Kiss Symphony ?

Lenke til kommentar

- D.J.

Riktig det, han kom tilbake i 2002 igjen for så å spille inn Alive4.

Deretter forlot han bandet igjen, så da kom Eric Singer tilbake som den dag i dag sitter der.

Ble spilt inn i melbourne, sammen med "Melbourne symphony orchester"

28 februar-2003 ble den spilt inn. ;)

Endret av Deuce
Lenke til kommentar
Har aldri likt Kiss. Det er virkelig et band som burde ha lagt inn årene for 20 år siden. Har de gjort det nå btw? Eller..? Syns det er snakk om Kiss-reunion hvert 5. år jeg. Blærgh.

Sangen Psycho Circus fra 1998 er jo en av de bedre sangene de har da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...