Gå til innhold

Hvor mange filmer har du?


FuzzFuet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mente smaksmessig, ja. Hvordan er din Fight Club?

 

2001 er min pride and joy. :love:

Fight Club-coveret mitt er en nydelig utbrettbar, papp-sak som har et pakkelignende ytre. Limited Edition, mener jeg å huske (den utbrettbare delen skyves inn i "pakken"). Noe à la dette:

 

fight_club.jpg

 

Ble veldig rotete forklart, merket jeg.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Jeg kan i hvert fall poste bilde av filmsamlinga vår. I tillegg har jeg gigabox med Schindlers Liste ++ annet.

*Bilde*

Vår? Har du den sammen med noen? Så raskt gjennom den i alle fall. Så du hadde to versjoner av Band of Brothers, Fight Club, Life of Brian, Pulp Fiction, Braveheart, Goodfellas og LotR - The Return of the King. Any reason? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Mente smaksmessig, ja. Hvordan er din Fight Club?

 

2001 er min pride and joy. :love:

Fight Club-coveret mitt er en nydelig utbrettbar, papp-sak som har et pakkelignende ytre. Limited Edition, mener jeg å huske (den utbrettbare delen skyves inn i "pakken"). Noe à la dette:

 

fight_club.jpg

 

Ble veldig rotete forklart, merket jeg.

3603760[/snapback]

 

 

Jeg kan i hvert fall poste bilde av filmsamlinga vår. I tillegg har jeg gigabox med Schindlers Liste ++ annet.

5058647[/snapback]

 

 

Her er noen bilder av "rommet" mitt.

5058951[/snapback]

 

"wwsfs?" (what would Sigmund Freud say?)

 

*kremt, kremt*

 

:!:

Lenke til kommentar
Jeg kan i hvert fall poste bilde av filmsamlinga vår. I tillegg har jeg gigabox med Schindlers Liste ++ annet.

*Bilde*

Vår? Har du den sammen med noen? Så raskt gjennom den i alle fall. Så du hadde to versjoner av Band of Brothers, Fight Club, Life of Brian, Pulp Fiction, Braveheart, Goodfellas og LotR - The Return of the King. Any reason? :dontgetit:

5075414[/snapback]

 

 

Bor sammen med et par andre som hadde med sine egne filmer. De to hyllene i midten består av filmene mine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...