Dorian Gray Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Følg linken i signatur, selv om tallet ikke er helt korrekt (Alien-boksen er én film, El Mariachi/Desperado/OUATI Mexico er én film.) Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 har ca.30filmer, går mest i divx, der har eg ca. 80 Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) DVD Profiler. Oppdateres tritt med "Hva var den siste filmen du kjøpte?"-tråden. Endret 31. januar 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 DVD Profiler. Oppdateres tritt med "Hva var den siste filmen du kjøpte?"-tråden. Ikke dårlig! (tror vi har en del filmer til felles) Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 DVD Profiler. Oppdateres tritt med "Hva var den siste filmen du kjøpte?"-tråden. Ikke dårlig! (tror vi har en del filmer til felles) Takk, takk. Noen like filmer hadde vi, men flesteparten i forskjellige versjoner (les: den lekre 2001-boksen din danker lett ut pappcoveret mitt). Though, du mente kanskje smaksmessig? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Mente smaksmessig, ja. Hvordan er din Fight Club? 2001 er min pride and joy. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Mente smaksmessig, ja. Hvordan er din Fight Club? 2001 er min pride and joy. Fight Club-coveret mitt er en nydelig utbrettbar, papp-sak som har et pakkelignende ytre. Limited Edition, mener jeg å huske (den utbrettbare delen skyves inn i "pakken"). Noe à la dette: Ble veldig rotete forklart, merket jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Som jeg trodde. Slår lett min plastsak til 99kr. *stryke på 2001* Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg kan i hvert fall poste bilde av filmsamlinga vår. I tillegg har jeg gigabox med Schindlers Liste ++ annet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Steffy, Zaeira: Slutt å måle filmnerdpenis. =P Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Her er noen bilder av "rommet" mitt. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg kan i hvert fall poste bilde av filmsamlinga vår. I tillegg har jeg gigabox med Schindlers Liste ++ annet.*Bilde* Vår? Har du den sammen med noen? Så raskt gjennom den i alle fall. Så du hadde to versjoner av Band of Brothers, Fight Club, Life of Brian, Pulp Fiction, Braveheart, Goodfellas og LotR - The Return of the King. Any reason? Lenke til kommentar
PsySpectre Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Her er de fleste av filmene mine. ClickeyDvdcoll Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Mente smaksmessig, ja. Hvordan er din Fight Club? 2001 er min pride and joy. Fight Club-coveret mitt er en nydelig utbrettbar, papp-sak som har et pakkelignende ytre. Limited Edition, mener jeg å huske (den utbrettbare delen skyves inn i "pakken"). Noe à la dette: Ble veldig rotete forklart, merket jeg. 3603760[/snapback] Jeg kan i hvert fall poste bilde av filmsamlinga vår. I tillegg har jeg gigabox med Schindlers Liste ++ annet. 5058647[/snapback] Her er noen bilder av "rommet" mitt. 5058951[/snapback] "wwsfs?" (what would Sigmund Freud say?) *kremt, kremt* :!: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg kan i hvert fall poste bilde av filmsamlinga vår. I tillegg har jeg gigabox med Schindlers Liste ++ annet.*Bilde* Vår? Har du den sammen med noen? Så raskt gjennom den i alle fall. Så du hadde to versjoner av Band of Brothers, Fight Club, Life of Brian, Pulp Fiction, Braveheart, Goodfellas og LotR - The Return of the King. Any reason? 5075414[/snapback] Bor sammen med et par andre som hadde med sine egne filmer. De to hyllene i midten består av filmene mine. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Hmm, mente jeg hadde svart på denne tråden, jeg... Anyways, ser at min samling (som jeg faktisk innbilte meg en liten stund var bitte litt stor) krymper her, når jeg ser folk med hele rom av filmer! Selv har jeg nå nylig passert 300 originale DVD-filmer. EDIT: Min samling. Endret 5. november 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå