Allviteren Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg har vel en 80-100 filmer. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 98 for øyeblikket. Solgte en liten haug med middelmådige filmer forleden... Fra nå av skal det kun være kvalitet i hylla. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 jeg har en formening om at jeg ahr rundt 200 originale filmer.. og kanskje en 70-80 kopierte... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Teller dere pakkene som 1 DVD, eller teller dere alle diskene i pakkene? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Teller dere pakkene som 1 DVD, eller teller dere alle diskene i pakkene? Kan bare uttale meg for meg selv, men jeg lar DVD Profiler avgjøre det (ville aldri i livet giddet å telle dem slev uansett): Jeg legger dvd'ene inn i Profiler som jeg kjøper dem: Er det en boks der en dvd følger med boksen (ganske vanlig med anime-serier/sesonger), men resten kjøpes hver for seg er hver dvd en film/disc. Er det et ferdig box set, legger jeg bare inn som det er. Hvis settet ligger inne i Profiler med enkeltfilmene/disc'ene som egne enheter telles de hver for seg, ellers ikke. Og selvfølgelig er et en film med en til tre disker ekstramateriale bare én film. Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 for øyeblikket 125 filmer Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Har kjøpt "The Mangler" nå da Må skjekke hvor dålig en film kan bli Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ikke så mange, men samlingen vokser! Du mangler litt CSI ikke bra Jeg finner ikke ses 3 som én DVD-boks, jeg finner bare del 1 og del 2. Vet du hvor jeg får kjøpt den i én boks? Hvis du bor i Oslo, så helt klart DVD Spesialisten i nedre slottsgt. 4 Det er den eneste butikken jeg bruker. Og har de det ikke, inne så skaffer de det i løpet av noen få dager. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 7 DVD, 30 VHS og ca 100 på pcen Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 30 DVD-er (originale såklart) og en haug VHS-er. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) 85 DVD-filmer og én VHS. Endret 8. januar 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har vel mellom 30-40 dvd`er. Burde egentlig hatt mer, men er blitt så kresen når jeg kjøper Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 ca 800-900... har slutta å telle... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Haha, trodde jeg skulle ta kaka jeg nå da, men det gjorde han over. Uansett, jeg har rundt regna ca. 110 orginale filmer i cover. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Teller dere pakkene som 1 DVD, eller teller dere alle diskene i pakkene? Kan bare uttale meg for meg selv, men jeg lar DVD Profiler avgjøre det (ville aldri i livet giddet å telle dem slev uansett): Jeg legger dvd'ene inn i Profiler som jeg kjøper dem: Er det en boks der en dvd følger med boksen (ganske vanlig med anime-serier/sesonger), men resten kjøpes hver for seg er hver dvd en film/disc. Er det et ferdig box set, legger jeg bare inn som det er. Hvis settet ligger inne i Profiler med enkeltfilmene/disc'ene som egne enheter telles de hver for seg, ellers ikke. Og selvfølgelig er et en film med en til tre disker ekstramateriale bare én film. Ok takk for svar. Hvis jeg teller over så har jeg 4 bokser, med minst 4 disker i hver og 9 enkeltstående DVDer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Alien Quad regner jeg som 4 filmer mens Reservoir Dogs dobbeldisk er én film. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Alien Quad regner jeg som 4 filmer mens Reservoir Dogs dobbeldisk er én film. Så enkelt er det. Det er jo sånn det skal være. Alien er 4 filmer, resevoir dogs er 1 film. Men hvordan telles Simpsons sesonger og Futurama sesonger osv......? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Etter å ha lest noen poster, om folk som har 100 dvd er eller mere, så kan jeg ikke ungå å tenke på hvor mye hele den samlingen må ha kostet, og hva man heller kunne brukt pengene på enn filmer... men on topic, jeg har vel ca 25 dvd er eller no... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Når folk kjøper biler eller reiser ned til syden, så tenker jeg bare på hvor mange filmer jeg kunne kjøpt for de pengene Jeg vet om en som har brukt ca 200.000 på film men samtidig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå