Venerable Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 + 2 til hyller med VHS'er. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 tror ikke jeg har så mange filmer..ca 20-30 Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hundrevis. Film skal oppleves ikke bare sees Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg runder snart 1600 Divx-filmer. Ca 100 DVD'er. Kunne hatt det mangedobbelte, men måtte sortere ut å slette. Europeonline. (trenger jeg si mer) Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Har over 50 DVD filmer, kanskje 20 vhs... Og rundt 100 DivX... Kjøper de som er bra på dvd... (nettopp startet å smale.. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Hundrevis. Film skal oppleves ikke bare sees Enig! Film skal oppleves! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 har ikke så mange dvder jeg...20 eller no Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har ca 60 + eller minus- dvd filmer. Er en del filmer eg ikke finner igjen osv... Eller så har er noen hundre divx filmer og hadde masse vhs filmer i kjelleren forrige uken men ga den bort til en kompis som skulle ha loppemarked. Var noen poser ja og det er langt flere igjen nede i den bombede kjelleren. Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 ca 780 dvder akkurat nå. hadde 200 vhs'er som jeg gav til trengende kompiser. vhs er ut! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har dessverre ikke så mange. Et par hundre DVD'er og VHS'er. 4 Laserdiscer. Men, men - som de sier. Kvalitet fremfor kvantitet! Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ingen aning hvor mange jeg har. Ikke bryr jeg meg heller. (Hva skal det være godt for?) Må vel også innrømme at jeg synes det er nokså harry å briefe med en filmsamling, folkens. Er det virkelig derfor dere er interessert i film? Jeg er skuffet. S, Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Må vel også innrømme at jeg synes det er nokså harry å briefe med en filmsamling, folkens. Er det virkelig derfor dere er interessert i film? Jeg er skuffet. Vel, det kan jo være interessant å vite hvor mye penger enkelte har brukt på hobbyen sin. På et moteforum kunne denne topicen vært: "hvor klesplagg har du?" Og la meg bare få sagt det tydelig nok: Jeg er ikke ute etter å skryte på meg filmpenis! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har ca 55-60 filmar på DVD. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Må vel også innrømme at jeg synes det er nokså harry å briefe med en filmsamling, folkens. Er det virkelig derfor dere er interessert i film? Jeg er skuffet. Vel, det kan jo være interessant å vite hvor mye penger enkelte har brukt på hobbyen sin. På et moteforum kunne denne topicen vært: "hvor klesplagg har du?" Og la meg bare få sagt det tydelig nok: Jeg er ikke ute etter å skryte på meg filmpenis! Hehe, nei jeg anklager ikke alle i tråden for å bruke stor samling som en penisforlenger nødvendigvis. Synes bare det er så uinteressant å fokusere på. Å være filmfan har ingenting med hvor mye DVDr du eier eller hvor mange filmer du har sett. Da er men jo mer interessert i segselv enn i filmene. Men dette er min mening. Slike ting bygger bare opp til tåpelig konkurranse og så ender de som vil delta opp med å kjøpe mer enn de klarer å se, og filmgleden svinner. Har sett det før i andre sammenhenger. Samleavhengighet kan bli et problem for veldig mange. Ikke at jeg antyder at noen her har det, men slike tråder som dette synes jeg oppmuntrer veldig til det. Jeg synes bare det er en u-ting. S, Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Litt overdrevet, kanskje? Jeg tror ikke wh1te sine bilder av dvd-samlingen vil tvinge en eller annen fjortiss til å kjøpe samtlige dvder i butikken for å oppnå "statusen" som han tror wh1te har fått KUN pga dvd-samlingen? Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg underdriver, tro meg. Samlemani er et medisinsk uttrykk og en ganske utbredt sykdom. Forsåvidt er det dog mange samlere som har et sunt forhold til manien sin også. Men jeg bare sier det.. S, Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Rundt 2000. Vhs+DVD Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 wow til dere som har 1000-2000 DVDer.. Selv har jeg 102 DVDer frem til nå... siste filmen jeg kjøpte var.. Hjemme Alene Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 VHS: ikke peiling.Laserdisc'er: rundt 500? DVD'er: overkant av 1300. Har du sett alle ? 14 DVD`er 48 VHS`er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå