Gå til innhold

Hvor mange filmer har du?


FuzzFuet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må vel også innrømme at jeg synes det er nokså harry å briefe med en filmsamling, folkens. Er det virkelig derfor dere er interessert i film?

Jeg er skuffet.

Vel, det kan jo være interessant å vite hvor mye penger enkelte har brukt på hobbyen sin. På et moteforum kunne denne topicen vært: "hvor klesplagg har du?" Og la meg bare få sagt det tydelig nok: Jeg er ikke ute etter å skryte på meg filmpenis!

Lenke til kommentar
Må vel også innrømme at jeg synes det er nokså harry å briefe med en filmsamling, folkens. Er det virkelig derfor dere er interessert i film?

Jeg er skuffet.

Vel, det kan jo være interessant å vite hvor mye penger enkelte har brukt på hobbyen sin. På et moteforum kunne denne topicen vært: "hvor klesplagg har du?" Og la meg bare få sagt det tydelig nok: Jeg er ikke ute etter å skryte på meg filmpenis!

Hehe, nei jeg anklager ikke alle i tråden for å bruke stor samling som en penisforlenger nødvendigvis.

Synes bare det er så uinteressant å fokusere på.

Å være filmfan har ingenting med hvor mye DVDr du eier eller hvor mange filmer du har sett.

Da er men jo mer interessert i segselv enn i filmene.

Men dette er min mening.

 

Slike ting bygger bare opp til tåpelig konkurranse og så ender de som vil delta opp med å kjøpe mer enn de klarer å se, og filmgleden svinner. Har sett det før i andre sammenhenger.

Samleavhengighet kan bli et problem for veldig mange.

Ikke at jeg antyder at noen her har det, men slike tråder som dette synes jeg oppmuntrer veldig til det. Jeg synes bare det er en u-ting.

 

S,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...