Gå til innhold

Hvor mange filmer har du?


FuzzFuet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Teller dere pakkene som 1 DVD, eller teller dere alle diskene i pakkene?

Kan bare uttale meg for meg selv, men jeg lar DVD Profiler avgjøre det (ville aldri i livet giddet å telle dem slev uansett):

Jeg legger dvd'ene inn i Profiler som jeg kjøper dem: Er det en boks der en dvd følger med boksen (ganske vanlig med anime-serier/sesonger), men resten kjøpes hver for seg er hver dvd en film/disc. Er det et ferdig box set, legger jeg bare inn som det er. Hvis settet ligger inne i Profiler med enkeltfilmene/disc'ene som egne enheter telles de hver for seg, ellers ikke.

Og selvfølgelig er et en film med en til tre disker ekstramateriale bare én film.

Lenke til kommentar
Ikke så mange, men samlingen vokser!

Du mangler litt CSI ikke bra :p

Jeg finner ikke ses 3 som én DVD-boks, jeg finner bare del 1 og del 2. Vet du hvor jeg får kjøpt den i én boks?

Hvis du bor i Oslo, så helt klart DVD Spesialisten i nedre slottsgt. 4

 

Det er den eneste butikken jeg bruker. Og har de det ikke, inne så skaffer de det i løpet av noen få dager.

Lenke til kommentar
Teller dere pakkene som 1 DVD, eller teller dere alle diskene i pakkene?

Kan bare uttale meg for meg selv, men jeg lar DVD Profiler avgjøre det (ville aldri i livet giddet å telle dem slev uansett):

Jeg legger dvd'ene inn i Profiler som jeg kjøper dem: Er det en boks der en dvd følger med boksen (ganske vanlig med anime-serier/sesonger), men resten kjøpes hver for seg er hver dvd en film/disc. Er det et ferdig box set, legger jeg bare inn som det er. Hvis settet ligger inne i Profiler med enkeltfilmene/disc'ene som egne enheter telles de hver for seg, ellers ikke.

Og selvfølgelig er et en film med en til tre disker ekstramateriale bare én film.

Ok takk for svar.

Hvis jeg teller over så har jeg 4 bokser, med minst 4 disker i hver og 9 enkeltstående DVDer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...