Gå til innhold

Hvor mange filmer har du?


FuzzFuet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VHS: ikke peiling.

Laserdisc'er: rundt 500?

DVD'er: overkant av 1300.

Pen sammling.

 

 

Mine DVD'er 713 i tallet

 

 

Vet det ligger en helt lik post her som er litt eldre. Jeg startet den ;)

 

Hvor mange DVD filmer har du?, men den har jo ligget død å begravet siden mai...

 

Edit: Njål, ser ut som om du har mye god Hong Kong film, my liky :w00t:

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Nå har jeg vel godt over hundre filmer. Det kommer noen til i morgen og sånn... så jeg er sikkert oppe i 120 stykker. Jeg har vel "samlet" i ett år, og brukt stort sett alle pengene (ikke mye) på disse skivene. Har hekta. Får ikke investert i noe særlig annet.

 

http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/JonasRH

(Det er noen som ikke ligger inne der, bl.a. Werner Herzog-boksen.)

 

Og angående flere utgaver en film, så har jeg ingen. Men det er kun pga. økonomien. Det er så mye dårlige og gode utgivelser... spesielt med eldre film som skal etterbehandles digitalt kan det skje mye rart. Og så er det vidt forskjellig ekstramateriale på sånne òg. Kanskje det er et nytt surround-lydspor for hver utgivelse? For sånt har man heldigvis DVDBeaver.com.

Lenke til kommentar
VHS: ikke peiling.

Laserdisc'er: rundt 500?

DVD'er: overkant av 1300.

Imponerende...men hvorfor flere av samme film? F.eks. Farewell My Concubine, Fargo, Fallen Angels, Finding Nemo, Fist of Fury, Fitzcarraldo?

 

Det var de jeg kom over på F... :)

Film er viktig for meg, og en del film er verdt å prøve å få tak i beste utgaven på.

Filmene er gitt ut med forkjellig kvalitet på transfer, eller forskjellig versjon av filmen.

Siden det å sende med post i eller ut av Norge er såpass dyrt har det generelt ikke virket verdt bryet å kvitte seg med de som i praksis er rene (kanskje mindreverdige) duplikater.

Og en del har veldig forskjellig extramateriale: Nevnte Fitzcarraldo har den tyske (og sist kjøpte) utgaven making of'en Burden of Dreams i sin helhet på egen disc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...