*Magnus* Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hei! Har lest på nettet at det skal gå an å sende eks mp3 sanger, bilder osv osv med DSS25 docking station.. nå har det seg sånn at min bluetooth er ødelagt eller noe, så jeg får ikke til å bruke den.. Er det noen som vet hvordan jeg overfører musikk o.l fra pcen til mobben med DSS25 ? -Takk Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Du instalerer pc suite for xxx( din telefon ) på pc`en, kobler synk station (dss25) til usb inngangen på pc`en, og putter telefonen i synk station. På pc skjermen skal det stå my, og din telefon ( my p900 på min ). Når du trykker på den kommer det opp enten ikke tilkoblet eller telefonnavnet. Skal du overføre bilder mp3 film el.l. klikker du bare på bilder mp3 eller det du skal laste over på telefonen trykker på kopier, fra filen på pc`en, og limer inn på my xxx. Skal du instalere programmer, trenger du ikke å gå inn der. Da kan du bare trykke på programmet på pc`en, og så kommer det opp: Du er i ferd med å instalere xxxxxxx på telefonen, vil du fortsette? Så enkelt er det Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Du instalerer pc suite for xxx( din telefon ) på pc`en, kobler synk station (dss25) til usb inngangen på pc`en, og putter telefonen i synk station. På pc skjermen skal det stå my, og din telefon ( my p900 på min ). Når du trykker på den kommer det opp enten ikke tilkoblet eller telefonnavnet. Skal du overføre bilder mp3 film el.l. klikker du bare på bilder mp3 eller det du skal laste over på telefonen trykker på kopier, fra filen på pc`en, og limer inn på my xxx. Skal du instalere programmer, trenger du ikke å gå inn der. Da kan du bare trykke på programmet på pc`en, og så kommer det opp: Du er i ferd med å instalere xxxxxxx på telefonen, vil du fortsette? Så enkelt er det ok takk,. skal teste har forresten K700 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) trykker på my phones mappen... der står det not connected hva gjør jeg ? edit: fikk det til edit2: tar o et år jo å sende over en sang... DAMN my bluetooth får bare error med den.. Pcen vil ikke finne den Endret 12. desember 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå