brillan Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 På C: er total disk størrelse 12gb. Windows mappen tar 7gb. Men når jeg går inn i mappa og velger alle filene er den bare 1.2gb. Hva tar all plassen? Windows XP pro uten SP1 eller 2. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 sikkert system restore, page file og mft. kanskje søppelbøtta også. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Min windows mappe tok bare 1.9 GB Lenke til kommentar
brillan Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 sikkert system restore, page file og mft. kanskje søppelbøtta også. Nå slo jeg av system restore, valgte "clear page file on shutdown" og tømte søppelbøtta og reboota. Nå har jeg 34mb ledig på c: Hva er mft? Har du noen flere tips? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Prøv å søke etter * og sorter etter størrelse. Om det ikke er noen store filer kan du prøve et mange program som leser rådata og viser hva som tar opp plass, f.eks. dette: http://www.zornsoftware.com/diskpie/index.html Lenke til kommentar
brillan Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Dette fant jeg ut med Disk Piecharter. Aner ikke hva "This directory" betyr Endret 12. desember 2004 av eXploid Lenke til kommentar
brillan Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Enda et til Lenke til kommentar
Vims Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Programvaren din støtter ikke xp.Lurer da på om du får de rette verdiene da En ting til,har du ikke oppgradert xp'en din? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Den støtter NT og NTFS, og gir samme resultater som windows sin diskbehandler. Hvis du leser første post har jeg skrevet at jeg kjører win xp pro uten sp1 og sp2. Har alt av andre oppdateringer. Edit: Gidder ikke stresse mer med det. Tar en format nå Endret 12. desember 2004 av eXploid Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 "This directory" betyr at det som opptar plass ligger i roten av C:\Windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå