Swampen Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hva er det... og er det lurt å ha det på eller av ? evt. 2 eller 4 ?? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 17:21, Swampen skrev:Hva er det... og er det lurt å ha det på eller av ?evt. 2 eller 4 ?? Antialiasing = Kantutjevning på norsk. Det er en funksjon som jevner ut "trappetrinnene" du kan se i skrålinjer på skjermen din. Men det krever også sitt av grafikkortet. Det er ikke å anbefale å kjøre AA med et Geforce 2 skjermkort, det vil ikke funke noe særlig i oppløsninger over 640x480 (du vil få elendig FPS). Men du kan aktivisere det og se hvordan det ser ut, prøv f.eks et spill i 800x600 med og uten 2xAA. Det vil ikke være særlig spillbart. Men du vil forhåpentligvis se en forskjell slik at du skjønner hva det går ut på. :razz: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 ok, hva kan jeg kjøre på hvis jeg har oppsettet mitt (se sig) bare at jeg skifter ut Gfx kortet med et GF4400? da tenker jeg eks. MAx payne (for å ta et litt krevende eksempel?) Lenke til kommentar
Goofy1003 Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Du vil nok kunne kjøre glatt med 4x siden det er ett såpass kraftig/Nytt kort som GF4 Ti4400. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå