arrow_123 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg har bestemt meg for å kjøpe Sony DSC-P150 eller Sony DSC-P100, men er i tvil om hvilket jeg skal velge av disse to. Er det verdt å betale de ekstra kronene som P150 koster? Jeg er på jakt etter bra "allroundkamera" som passer i lomma. Men jeg vil helst ha best mulig bildekvalitet. Videofunksjonen er ikke viktig for meg. Hvor stort bør minnekort bør jeg velge ? Er det nok med 128 MB ? Takknemlig for alle svar. Lenke til kommentar
Maren Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Samme lurer jeg også på Ser at p150 er på tilbud i dag, så jeg håper noen kan svare i dag, please! Lenke til kommentar
sruben Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Samme lurer jeg også på Ser at p150 er på tilbud i dag, så jeg håper noen kan svare i dag, please! Kjøper du P150 idag betaler du jo knapt mer enn for P100. (På IT24's tilbud til 3275,-) Så ja, jeg hadde helt klart gått for P150. Ville kjøpt minst 256MB kort, hvertfall hvis du har tenkt å ta bilder i max oppløsning. 512MB hadde vært perfekt, men memorystick er jo dyrt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå