OgnOmm Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Brodern til en kamerat ble nr 1... Det er stygt! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 En ukes varsling? Fikk mail av TG om det fredag kveld jeg... Jeg er veldig skuffet over TG i år, pga. den korte varlsingen. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Er det flere billetter igjen? Tenkte på å dra på TG, men kan ikke bestille helt enda. Blir det utsolgt hvis jeg venter litt eller hvordan er det? Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Du skulle ha tenkt på det for 36 timer siden Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Så det er utsolgt? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Er det flere billetter igjen? Tenkte på å dra på TG, men kan ikke bestille helt enda. Blir det utsolgt hvis jeg venter litt eller hvordan er det? Du burde ha trukket kø-lapp i går rundt 7-tiden ... tror du skal ha bra flaks for å få noen billetter nå ... Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 For noe herk... skulle jo avklare med en kamerat om vi skulle dit eller ikke, men nå som det ikke er mulig å få tak i billett blir det vel bare en kjedelig påske... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Meld deg på kølisten, alltid et håp Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Dere aner ikke hvro glad jeg er for å slippe å dra på TG i påsken. Det blir trangere og skitnere for hvert år. Eller kanskje jeg bare har blitt for gammel til å sette pris på 60x80 cm bordplass og øredøvende støy hele døgnet i fem døgn... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Dere aner ikke hvro glad jeg er for å slippe å dra på TG i påsken. Det blir trangere og skitnere for hvert år. Eller kanskje jeg bare har blitt for gammel til å sette pris på 60x80 cm bordplass og øredøvende støy hele døgnet i fem døgn... sånt blir vi aldrig for gammel til Lenke til kommentar
svas Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Er 28 til påsken. Er jeg for gammel da? Kommer vel alene hvis jeg kommer. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 jeg fant ut om dette NÅ. slipper ikke håpet ! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ingen TG? Da drar man vel rett og slett på OsloLAN i stedet.... ? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 OsloLAN er seriøst ikke et alternativ. Gamerparty uten sjel eller stemning - nei takk. PS! I år kjenner jeg mange som fikk billett leeenge etter det normale billettsalget fordi de satte seg på venteliste. Gjør det - det finnes fortsatt en sjanse. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 I år var det 11 ledige billetter når partyet startet. Så, det er håp! Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Som også noen andre har nevnt her i posten: Jeg fikk ikke tid til å overtale venner og bekjente Jeg får vente ett og et halvt år til da Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Som også noen andre har nevnt her i posten: Jeg fikk ikke tid til å overtale venner og bekjente Jeg får vente ett og et halvt år til da Eller dra på OsloLAN. Lenke til kommentar
Snorrere Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 når me gjekk i kø på fredag hamna me som nummer 1444:/ thats weird:/ me sitt endo i kø er nummer 361 no:P køen stod i ro i heila natt:/ damn! i wanna go! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg fikk biletter Men det var desverre bare to av vennene mine som kunne da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå