DesertGlow Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 TG05: En god begynnelse Etter kaotiske billettslipp for The Gathering de siste årene, var årets billettsalg omorganisert. Det førte til en relativt smertefri opplevelse for de datafrelste som ønsker å tilbringe påsken i Vikingskipet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det gikk mye mer smertefritt en alle andre år, ja. Bra opplegg. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Synes spenninga var borte denne gangen jeg. Nå var det jo bare å komme seg inn på siden, noe som gikk rimelig kjapt. Men klokt at dem la dette til en helg, og ikke en hverdag.. De skulle gjort det når salget startet til TG04 også. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 enig i at det var mye bedre i år enn i fjor Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg fikk ikke bestilt Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Blir ikke TG på meg i år. Billettene ble etter min mening lagt ut for salg altfor tidlig, har ikke kommet i "TG-humør" ennå, og gidder ikke planlegge TG-tur 4mnd i forveien. Tror ikke akkurat at TG taper på at jeg ikke stikker dit, men.. :!: Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Sitter fortsatt i kø jeg, men det blir vel omsider min tur snart. Lenke til kommentar
-Sarion- Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Sitter i kø jeg også, men tviler på at jeg får noe billett... Endret 12. desember 2004 av -Sarion- Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg var godt fornøyd med billettsystemet i år Men jeg tror at man fikk et random nummer i køen.. Serveren/internett-tilkoblingen til ptn er jo fortsatt elendig, da. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Usj, første gang på 6 år jeg ikke skal på TG Jaja, sånn går det når man vil jobbe i utlandet Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg var godt fornøyd med billettsystemet i år Men jeg tror at man fikk et random nummer i køen.. Serveren/internett-tilkoblingen til ptn er jo fortsatt elendig, da. Servern.... I fjor hadde dem hvertfall bare noen få prosent belasting på linja, og full shut down på servern... Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 gikk i køen i dag tidlig jeg klokken halv 3.. er nr 1200 i køen har ikke råd uansett dumt å selge billettene FØR jul, siden jeg er fattig nok fra før pga jula Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 uf...jeg hade egentlig lyst til å dra på tg men jeg fikk ikke vite om at det bgynnte før på tirsdag, og da hadde jeg for lite tid til å overtale venner. derfor ble det ikke noe av Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 uf...jeg hade egentlig lyst til å dra på tg men jeg fikk ikke vite om at det bgynnte før på tirsdag, og da hadde jeg for lite tid til å overtale venner. derfor ble det ikke noe av Akkurat det samme gjalt meg. Lenke til kommentar
-Sarion- Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Dere trenger jo ikke å ha med venner, bare meld dere på HW.no rekka... Endret 12. desember 2004 av -Sarion- Lenke til kommentar
balrog Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Juhu! Billett og alt i boks! Jeg var heldig på lørdag og kom ganske langt frem i køen (nr. 150)... *gledesegallerede*.. Endret 12. desember 2004 av balrog Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Dette blir mitt første år på TG, det tok litt tid før jeg fikk kø nummer det var ganske stor pågang på servern dems kl 19.00 men bortsett fra det så har jeg en veldig god følelse og jeg gleder meg som et barn på julaften ^^ Edit: Billettene her var kjøpt i 14.00 tiden idag, så nå sitter jeg bare å venter på 23.03.05 Endret 12. desember 2004 av ToxicMan Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 mhm, føyer meg inn i rekken av de som syns var er for tidlig å planlegge TG nå. Visste det ikke før kammeraten min ringer meg halv 7 i kveld, og spørr om jeg skal værra med på TG....Blei nok et nei. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Fikk kønummer ganske kjapt, jeg. 129. Smertefritt, håper resten av TG blir det også. Blir mitt første. Lenke til kommentar
oycob Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) er jo bare bra at de er tidlig ute med planlegging og da også billettsalg, og selv om du ikke har billett nå så klarer du mest sannsynlig å skaffe deg en før TG starter. Det er tross alt bare drøye 3 mnd til, så i mine øyne er dette IKKE for tidlig å starte billettsalg til et såpass stort arrangement. Ang. billettsystemet har jeg bare en ting å si: YIPPIKAYEY Dette vil vi ha til neste år også. Fungerte smertefritt for alle jeg har snakket med. edit: Ble btw. nr. 64 i køen, kompis ble nr. 28... synes det var moro jeg Endret 12. desember 2004 av oycob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå