Gå til innhold

Hvor mange bruker laptop med mobil oppkobling?

jendor

Anbefalte innlegg

Tenkte bare jeg skulle spørre hvor mange som bruker laptopen sin sammen med mobiltelefon for å komme seg på internett?

Skriv gjerne litt om hva dere har av utstyr som dere bruker for å komme dere på nett :)

Selv bruker jeg en HP nc6000 (innebygget bluetooth) og en Nokia 6600, som jeg kobler sammen med bluetooth. 6600'en bruker jeg så med GPRS. Har også en Siemens A65 som jeg kjøpte på Rimi for 290 kroner, som sammen med datakabel er et vanvittig billig GPRS-"modem" :) (ihvertfall kjekt som backuptelefon.. hehe). Dette fungerer veldig bra, og når GPRS-prisene er på vei nedover, så er terskelen for å være virkelig trådløs ganske lav :mrgreen:

Med ekstra Multibay-batteri på HP'en (maaange timer batteritid tilsammen!), samt at jeg har 4 ekstrabatterier til 6600'en, så har jeg også strøm så det holder en god stund... :mrgreen:

Endret av jendor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte bare jeg skulle spørre hvor mange som bruker laptopen sin sammen med mobiltelefon for å komme seg på internett?

Skriv gjerne litt om hva dere har av utstyr som dere bruker for å komme dere på nett :)

Selv bruker jeg en HP nc6000 (innebygget bluetooth) og en Nokia 6600, som jeg kobler sammen med bluetooth. 6600'en bruker jeg så med GPRS. Har også en Siemens A65 som jeg kjøpte på Rimi for 290 kroner, som sammen med datakabel er et vanvittig billig GPRS-"modem" :) (ihvertfall kjekt som backuptelefon.. hehe). Dette fungerer veldig bra, og når GPRS-prisene er på vei nedover, så er terskelen for å være virkelig trådløs ganske lav :mrgreen:

Med ekstra Multibay-batteri på HP'en (maaange timer batteritid tilsammen!), samt at jeg har 4 ekstrabatterier til 6600'en, så har jeg også strøm så det holder en god stund... :mrgreen:

Min far bruker mobilen til internett på laptopen (som er en acer)via infrarød. Han har en Sony Ericsson med telenor abonnement. han har koplet det opp med vårt nextgentel bredbånd. Så vi ringer opp et nummer og bruker modemet i mobilen. Ikke noe raskt internett akkurat, men holder til nedlasting av mail :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...