Totto Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Heisann, så ett kamera på Expert her om dagen, Konica Minolta DiMage E40.. Har prøvd å søke litt men finner nada reviews eller bilder tatt med det, noen her som har prøvd det og kan anbefale det? http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=56746 Prisen er ikke så ille heller, er det evt noe annet kamera som man bør vurdere til rundt den prisen der? Ixus 500 til 2999,- er utsolgt overalt og man tror ikke man får det inn igjen.. Noen tips? mvh -totto Lenke til kommentar
n0stra Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har såvidt prøvd det. Virka veldi kurant, 2" skjerm og betraktelig raskere samt bedre batterikapasitet enn ixus 500 som jo er et gammelt kamera (kom jo ut ifjor). Ellers må vel ixus40 og sony's p100 og w1 være alternativer men de koster jo da 3299 og 3499 (ca) Lenke til kommentar
Totto Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 ok, noen formening hvordan det er i forhold til feks Ixus 40? Greit at kameraet er billig, men det virker jo i tillegg VELDIG bra. Har såvidt hatt fingrene i det, vurderer sterkt å kjøpe det etter jul.. -totto Lenke til kommentar
flemmz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg har nettopp kjøpt det i gave, men et lite tips til deg: Du får kjøpt kameraet rimeligere på en expert butikk om du er kjapp i kjeften. Dette er oppsalgsmodellen fra nikon 3700, som de selger til 1999,- uten å tjene penger på. Derfor burde du klare å skaffe deg dette kameraet til 2300,- og lar expert tjene 256,50- kr på det. Forresten, kameraet har litt blåstikk, slikt om du ofte ser på casio kameraene, men hvitbalansen virker veldig bra ut! Sonyen har penere bilder ute, men ikke innendørs. God jul Lenke til kommentar
Totto Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 ok, takk for tipset :-) Men, dette kameraet kontra exilim z-40? Noen erfaringer? Dette er jo også ganske så billig nå, og billigere enn å gå for 5mpx.. -totto Lenke til kommentar
RobertS Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hei, jeg har akkurat kjøpt dette kameraet (Dimage E40) etter å ha brukt månedsvis på å vurdere det ene kameraet etter det andre. På slike fora som dette er det kjempelett å gå seg bort, og hele tiden finne feil ved ethvert kamera, og hele tiden ønske seg det perfekte kameraet som kommer ut neste måned... Til slutt ble jeg kjempelei hele letingen, og tenkte som så at de fleste nyere kameraene tar vel greie nok bilder for vår familiebruk. Det viktigste er vel bare å få kommet igang og få tatt bilder mens barna fremdeles bor hjemme (de er nå 5 og 7....). Derved, Lumixer ditt og Cybershot datt får vente til en annen gang. Etter 2 dagers bruk: Dimage E40 tar helt greie bilder, er superenkelt i bruk, har det du trenger av innstillinger til vanlig hobbybruk, men kan godt brukes som et rent Point & Shoot kamera. Bildene hittil er helt OK, med klare fine farger og skarpe fine detaljer. Ixus 40 eller Lumix FX2 eller Sony dsc p-100 eller Casio EX40 eller alle disse andre hadde sikkert blitt bra det også, hver på sin måte. Så, jeg synes jeg har fått mye kameraglede for pengene (ca. kr. 1500 i butikk i London). Skulle jeg få lyst på noe mer avansert siden en gang, så har vel alle dagens superkameraer innen det enten blitt mye billigere eller blitt avløst av enda bedre kameraer. Mao - mitt råd er; hopp i det, det blir sikkert helt OK. Lenke til kommentar
RobertS Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hei, her er forresten den første engelsk-språklige omtalen av Dimage E40 jeg har funnet på nettet: http://www.digicamreview.co.uk/konica_mino..._e40_review.htm Lenke til kommentar
RobertS Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Her er forresten samme kamera under ett av sine andre navn (tilgjengelig under flere ulike merkenavn, men med identiske spesifikasjoner). http://www.jessops.com/search/viewproduct....&WORD_SEARCH=N& Endret 11. januar 2005 av RobertS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå