w0d00 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Starter en ny lek her.. Reglene er som følger: Jeg legger ut et skjermbilde (screenshot) av et spill.. Så er det opp til dere andre å "gjette" fra hvilket spill dette er.. Den første som gjetter riktig får da legge ut et nytt skjermbilde av et spill.. osv,osv.. Det går også ann å beskjere bildet, slik at det blir litt vankeligere.. Slik jeg har gjordt i mitt her.. (Er nok ikke veldig vanskelig alikevel). LYKKE TIL! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Har blitt gjort før på forum.gamer.no. Dessuten er det FarCry Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Har blitt gjort før på forum.gamer.no. Dessuten er det FarCry Link?? Jeg vil være med..hehe riktig forresten... Endret 12. desember 2004 av w0d00 Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Var det så vanskelig å skjønne at dette forgikk et annet sted på forumet? Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Var det så vanskelig å skjønne at dette forgikk et annet sted på forumet? Link dit da.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kunnet vært tatt i søppel også..... Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 første gang jeg har hørt noen klage om dårlig topic på "off topic forumet".. :!: Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 første gang jeg har hørt noen klage om dårlig topic på "off topic forumet".. :!: Da har du ikke vært her mye. Og til deg som ville ha link. Hvorfor skulle jeg ha det? Vi har en veldig fin søkefunksjon her, og så har du fått oppgitt kategori, så du kan sikkert bare leite litt. Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 første gang jeg har hørt noen klage om dårlig topic på "off topic forumet".. :!: Da har du ikke vært her mye. Og til deg som ville ha link. Hvorfor skulle jeg ha det? Vi har en veldig fin søkefunksjon her, og så har du fått oppgitt kategori, så du kan sikkert bare leite litt. True true Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Stenges. Allereie eksisterande tråd finnes. pluss at tråden har gått OT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg