strandsivert Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hei Jeg bestilte en pc i deler for noen uker siden. Har montert den men når jeg skal installere xp finner den ikke hardisken. Jeg ser at den finner den i oppstarten men etter jeg velger installer xp kommer det bare opp melding om at den ikke finner noen hardisk. Hovedkortet er MSI K8M800, og hardisken en wd 160Gb S-ata. Hjelp... Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Har du lagt inn driverene for S-ATA disken din ? Her på forumet er det laget en guide for S-ATA disker som kanskje kan være hjelpsom.. HW.no S-ATA Guide Lykke til Lenke til kommentar
strandsivert Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 OK Starter maskinen med xp cd i. Maskinen booter opp å begynner med inst av xp. Jeg trykker F6 for å legge inn tredje parts drivere, setter i disketten som fulgte med hovedkortet men får beskjed om at den ikke finner noen diskettstasjon. Kan kanskje være diskettstasjonen som er ødelagt.. den er flunkende ny.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå