YokiShoki Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hei! Tenkte å kjøpe meg et par Fortron/Source Strømforsyninger ATX-350W OEM. Hovedgrunnen for å kjøpe dem er at de strømforsyningene jeg har i dag bråker noe fælt. Har hatt gode erfaringer med en Fortron/Source tidligere når jeg gjelder støy nivå. Har alle Fortron/Source strømforsyinger lavt støynivå, eller er det spesielle modeller jeg må se etter? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg ville i alle fall gått for en utgave med 120mm vifte. Svært sannsynlig at denne kjøres med lavere hastighet enn en vanlig 80mm pga bedre kapasitet, og dermed bør 120mm vifte være å foretrekke pga redusert støy. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Hmmm. Du sier noe der. Det er denne jeg tenkte å kjøpe, mest pga prisen. Men utifra bildet så ser det ikke ut til at den har en 120mm vifte. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Modellen heter FSP ATX12V ATX-350GTF. Klarer ikke å finne noe nyttig informasjon om den på google angående støy nivå. Noen som har erfaringer med denne strømforsyningen? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg har en fortron and source psu med 120mm vifte som er svært stillegående, anbefaler den på det sterkeste.. Et annet produkt du burde se på er northq sine PSU'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå