South_Bridge Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg har en gammel P3 400Mhz pc stående her som jeg tenkte jeg skulle få litt liv i. Men den vil jo ikke noen ting. Prøvde å slenge inn WinXP og deretter Win98 CDen siden den første ikke funka... Så tok jeg harddisken over til en anne PC(AMD2500) og instalerte winXP der. Så tok jeg den tilbake igjen, men da den da skulle starte fant den ut at NTRLN eller noe var "missing"... help pls! mvh Lars Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hva ville PCen ikke? Booting? Feilmeldinger? Pipinger? db Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 jeg prøver en gang til: har en P3 400Mhz som skal finne OS å boote. Så finner den ikke noe, og isteden for står det på den svarte skjermen: "NTRLN is missing" Dette er da 3 skjerm etter oppstart(1 GPU, 2 Slave/Master devices og 3 Listings og hva den faktisk skal boote) Lenke til kommentar
Fumle Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 http://www.missionarytechsupport.com/launchpad/start4.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå