HarryKlein Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg har planer om å bygge en liten stue PC i en boks fra IKEA. Hovedkortet er tenkt å være mini ATX, videre skal det inneholde 1 HD, 1 DVD brenner/leser, men floppyen sløyfer jeg. IKEA boksen er her: IKEA BOKS Har og tenkt på den lille versjonen av Clas Ohlson Alu kofferten. Har tegnet en skisse i SketchUP som illustrerer modden. Har dere alternative løsninger til plassering av komponentene? Lurer også på hvordan en best mulig fester alle komponentene til de tynne veggene. IKEA_CASEMOD.skp Lenke til kommentar
Luv Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Er ikke de boksene laget av tynn og hard papir/papp? Isåfall, vist det er saken, blir det straks vanskeligere å feste, om du ikke lager en liten ramme på innsiden, der du fester mb ol. EDIT: Så ikke at den var av stål.. Kan jo som sagt lage en liten tynn ramme av stål på innsiden, så slipper du muttere ol. på utsiden.. Endret 17. desember 2004 av dD. Lenke til kommentar
{Zevz} Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Du kan jo forsterke veggene ved å sette inn tynne treplater. (Finer plater er best da) Jeg brukte det når jeg skulle forsterke tynne aliminium vegger i min egen PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå